حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاسخ دادن به استوری اینستاگرام با پیام صوتی به زودی ممکن خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

استوری های اینستاگرام یکی محبوب ترین بخش های آن است که البته کپی بی‌شرمانه ای از اسنپ‌چت بود! به هر صورت، این بخش کاربر خود را دارد و ما انسان های تنبلی شده ایم، نه؟ حوصله تایپ نداریم! خبر خوب این است که پاسخ دادن به استوری اینستاگرام با پیام صوتی به زودی ممکن خواهد شد.

پاسخ دادن به استوری اینستاگرام با Voice

اینستاگرام اخیراً لایک های خصوصی را به عنوان راه دیگری برای تعامل با استوری ها معرفی کرده است. به نظر می رسد که این شرکت می تواند به زودی راه دیگری برای پاسخ به کلیپ ها و تصاویر زودگذر دوستان‌تان را ارائه کند.

پاسخ صوتی به استوری اینستاگرام

پاسخ صوتی به استوری اینستاگرام

به گفته الساندرو پالوزی که به برنامه های مهندسی معکوس برای یافتن شواهدی از ویژگی های جدید شهرت دارد، اینستاگرام در حال کار بر روی اجازه دادن به افراد برای ارسال پیام های صوتی در پاسخ به استوری‌ها است. وی تصویری از ویژگی رابط کاربری جدید را به اشتراک گذاشت که بالاتر آن را می بینید.

حتما می دانید همه ویژگی هایی که این Instagram در پشت صحنه روی آن ها کار می کند لزوما به انتشار عمومی ختم نمی شود. وقتی اینستاگرام لایک های استوری خصوصی را معرفی کرد، گفت که انگیزه آن کاهش شلوغی دایرکت است. افزودن گزینه ارسال پیام های صوتی با این فلسفه مغایرت دارد، اما انجام کاری را که قبلاً می توانید در برنامه انجام دهید آسان تر می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید زندگی با ارسال ویس در پاسخ به استوری راحت تر شود؟ به نظر من که می شود!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)