حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 گوشی های تاشو ۲۰۲۲ سامسونگ بوده و Snapdragon 8 Gen 1 ارایه می شوند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ مدتی است که خیلی به آپدیت های جزئی تراشه یا امتیاز بنچمارک ها اهمیت خاصی نمی دهد. به همین دلیل آنطور که پیداست استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در گوشی های تاشو ۲۰۲۲ این شرکت منتفی است. در حقیقت گفته می شود که سامسونگ Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 گوشی های تاشو ۲۰۲۲ سامسونگ بوده و Snapdragon 8 Gen 1 ارایه می شوند. به جز این یک گوشی رول شونده همراه با این ۲ گوشی تاشو ارایه خواهد شد.

گوشی های تاشو ۲۰۲۲ سامسونگ

سامسونگ پیش از این پرچمدارهای سری گلکسی S سال 2022 را معرفی کرده بود و اکنون این شرکت آشکارا تمرکز خود را به گوشی‌های تاشوی امسال یعنی گلکسی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 معطوف کرده است.

به تازگی یکی از منابع معتبر در زمینه اخبار سامسونگ فاش کرده که این دستگاه ها از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت خواهند گرفت.

او همچنین شایعه جدید مبنی بر عرضه یک دستگاه سوم در کنار این گوشی های تاشو را تأیید می کند. این دستگاه با نام رمز الماس در دست توسعه بوده و حتی ممکن است صفحه نمایش رول شونده مشابه مفهوم رول شونده Oppo X 2021 داشته باشد.

گوشی رول شونده سامسونگ

گوشی رول شونده سامسونگ

سامسونگ چیپست پرچمدار خود را دارد که آن را با نام Exynos 2200 می شناسیم. اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری AMD ارایه می شود اما تا کنون ۳ سال است که گوشی های تاشوی گلکسی سامسونگ فقط با تراشه کوالکام ارایه شده اند.

در مورد گوشی رول شونده سامسونگ باید بگوییم که Samsung Display قادر به تولید پنل های انعطاف پذیر است، اما هنوز چالش های زیادی باقی مانده است، بنابراین این گوشی در تعداد بسیار محدودی تولید خواهد شد. نمونه اولیه Oppo در اواخر سال 2020 به نمایش گذاشته شد و حالا که تقریباً 18 ماه از آن گذشته، هنوز شاهد یک محصول تجاری آماده نیستیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های تاشو ۲۰۲۲ سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)