حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اعلان ها در برنامه Gmail اندروید احتمالا ظاهر کاملا جدیدی پیدا خواهند کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل، نرم‌افزار

سرویس Gmail گوگل را باید به نوعی پر استفاده‌ترین ابزار روزمره دانست، چرا که روزانه میلیون‌ها ایمیل در حال ارسال و دریافت هستند. اینکه بتوان مدیریت بهتری روی ایمیل‌های جدید داشت، همواره هدف راهبردی و اصلی گوگل در توسعه سرویس جی‌میل بوده است. گویا حالا اعلان ها در برنامه Gmail اندروید احتمالا ظاهر کاملا جدیدی پیدا خواهند کرد. با ترنجی همراه باشید.

اعلان ها در برنامه Gmail اندروید و احتمال دریافت یک ظاهر جدید

کاربران اندروید به زودی می‌توانند به سرعت متوجه شوند که آیا از از نوار وضعیت Google Chat یا Spaces اعلان دریافت می‌کنند یا خیر، زیرا آپدیت جدید این سرویس در جیمیل منتشر خواهد شد. از آنجایی که به زودی Hangouts توسط Google Chat برای کاربران Google Workspace جایگزین خواهد شد، گوگل آیکون نوار وضعیت جدیدی را اضافه کرده است که تمایز بین اعلان‌های Google Chat و Spaces را آسان‌تر می‌کند.

تا به حال، اپلیکیشن پیام‌ رسان Google Chat و رقیب آن در Slack و Teams مایکروسافت، هر دو از یک آیکون حباب پیام پرشده با حباب دیگری در پشت آن به عنوان آیکون نوار وضعیت خود استفاده می‌کردند. این امر تعیین اینکه آیا پیامی از یک همکار دارند یا اینکه شخصی در یک چت گروهی چیزی گفته است را برای کاربران دشوار می‌کند. خوشبختانه، زمانی که آخرین آپدیت گوگل برای Gmail به طور گسترده در دسترس قرار گیرد، دیگر اینطور نخواهد بود.

آیکون‌های نوار وضعیت جدید

اعلان ها در برنامه Gmail اندروید

همانطور که توسط 9to5Google مشاهده شده است، Gmail اندروید در حال حاضر در حال دریافت آیکون‌های جداگانه برای اعلان‌های Chat و Spaces است. آیگون گپ جدید یک آیکون حباب پیام تکی است که مشخص شده است و یک فضای داخلی خالی دارد، در حالی که آیکون جدید Spaces سه نفر را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. اگر هر یک از این آیکون جدید آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که در حال حاضر در سرویس گیرنده ایمیل گوگل در دسکتاپ استفاده می‌شوند. همانطور که 9to5Google گفته است، Gmail اندروید در حال حاضر در حال ارائه آیکون‌‌های جداگانه برای اعلان‌های Chat و Spaces است.

در حالی که حضور آیکون جدید Google Chat منطقی است، برخی از کاربران ممکن است در ابتدا با مشاهده آیکون جدید Spaces کمی گیج شوند زیرا بیشتر شبیه یک برنامه شبکه اجتماعی است تا یک برنامه چت بیزینسی. به گفته TechRadar، این نشریه فقط شاهد این بوده است که این آیکون‌های نوار وضعیت جدید در یک گوشی هوشمند اندرویدی دارای نسخه Gmail 2022.02.20 ظاهر شده‌اند. با این حال، گوگل احتمالا به زودی آن‌ها را برای دستگاه‌های اندرویدی بیشتری نیز عرضه خواهد کرد.

بروزرسانی جدید جیمیل برای اندروید؛ امکان تغییر رمزعبور و اطلاعات کاربر از داخل برنامه

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا افزوده شدن آیکون‌های جدید به مدیرت بهتر اعلان‌های شما کمکی خواهد کرد؟ به نظر شما گوگل باید چه تغییراتی را در ظاهر و آیکون این دو برنامه ایجاد کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان