حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ موتورولا Moto G30 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، سامسونگ

یک سال پیش بود که موتورولا Moto G30 و موتورولا Moto G10 Power رسما معرفی شدند. این گوشی های اقتصادی برای موتورولا در رده قیمتی زیر ۱۵۰ مبارزه می کنند! خبر خوب این که آپدیت اندروید ۱۲ موتورولا Moto G30 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۲ موتورولا Moto G30

موتورولا ممکن است خیلی سریع آپدیت به‌روزرسانی‌های اندروید 12 را آغاز نکرده باشد، اما مطمئناً قصد دارد بسیاری از محصولات خود را به Android 12 به‌روزرسانی کند. روال ارایه آپدیت اندروید ۱۲ موتورولا ماه گذشته با یک گوشی از سال 2020 شروع به کار کرد و امروز خوشبختانه به سراغ یک مدل جدیدتر می رویم.

این گوشی Moto G30 است که تقریباً یک سال پیش عرضه شد. این دستگاه اکنون در مرحله دریافت آپدیت اندروید 12 بوده و عرضه آن در برزیل که یکی از بازارهای مهم موتورولا است آغاز شده است.

کاربران G30 در برزیل گزارش داده اند که اعلان به روز رسانی را دریافت کرده اند. حجم این آپدیت 1.09 گیگابایت است و به عنوان نسخه S0RCS32.41-10-9-2 شناخته می شود. در حال حاضر نسخه دو سیم کارته Moto G30 برزیلی با شماره مدل XT2129-1-DS این آپدیت را دریافت کرده است. جدا از همه خوبی‌هایی که اندروید 12 دارد، این آپدیت با وصله‌های امنیتی ماه فوریه 2022 نیز عرضه می‌شود. این وصله امنیتی یک ماه عقب است، اما هنوز برای یک گوشی هوشمند میان رده مناسب به نظر می رسد.

اکنون که این به‌روزرسانی در یک بازار منتشر شده است، امیدواریم که در چند روز آینده راه خود را به تمام کشورهایی که Moto G30 در آن‌ها به فروش می‌رسد باز کند.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۱۲ موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)