حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی 5 مورد از بهترین مدارس کانادا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

امروزه، افراد زیادی قصد مهاجرت به خارج از کشور خصوصاً کشور کانادا را دارند. راه های متفاوتی برای ورود به کشور کانادا وجود دارد که یکی از این راه ها تحصیل می باشد. تحصیل در این کشور تنها شامل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نمی شود و مدارس کانادا را نیز در برمی گیرد. سیستم آموزشی مطابق با استانداردهای روز دنیا است و مدارس این کشور امکانات متنوعی را در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهند.

پایان تحصیلات 12 ساله و اخذ دیپلم از مدارس کانادا می تواند ضامن ورود به دانشگاه های مطرح دنیا شود. در سال های اخیر، تعداد دانش آموزان بین المللی بهترین مدارس کانادا افزایش چشمگیری داشته است. زبان آموزشی در بهترین مدارس کانادا، انگلیسی و فرانسوی می باشد. هزینه های تحصیل در مدارس از استانی به استان دیگر متفاوت خواهد بود. مدارس کانادا شامل مدرسه های دولتی، خصوصی و شبانه روزی می شوند و دانش آموزان بین المللی می توانند در بهترین مدارس کانادا که به صورت خصوصی و شبانه روزی مدیریت می شوند، تحصیل کنند.

بهترین مدارس کانادا

بهترین مدارس کانادا برنامه های درسی خود را با کیفیت در سطح جهانی ارائه کرده و از جدیدترین امکانات و فناوری های آموزشی برخوردار می باشند. پس از اتمام تحصیل و فارغ التحصیلی از این مدارس می‌توان به راحتی وارد کالج و یا دانشگاه شد. بهترین مدارس کانادا مطابق گزارشات اعلام شده از سوی سازمان های مختلف به شرح زیر است:

  • • مدرسه Old Scona
مدارس کانادا

مدارس کانادا

مدرسه Old Scona Academic یا OSA که در شهر ادمونتون قرار دارد جزو بهترین مدارس کانادا شناخته می شود. سال تأسیس این مدرسه به 1976 میلادی باز می گردد. جمعیت دانش آموزی این مرکز به صورت تقریبی بین 340 تا 360 نفر است. برنامه های درسی شامل هنرهای زیبا، ریاضی و علوم انسانی می شود. پایه های تحصیلی OSA شامل پایه دهم تا دوازدهم است و امکانات ورزشی متنوعی مانند زمین های والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتبال، بدمینتون و شنا در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. Old Scona یکی از قدیمی ترین دبیرستان های غربی کانادا است و یک مرکز اموزشی برتر برای دانش آموزان بوده و دائماً آن ها را به چالش می کشد.

  • • Bodwell highschool

بادول یک مدرسه شبانه روزی در ونکوور است که در سال 1991 تأسیس شد. مدرسه بادول کانادا 650 دانش آموز دارد که 95 درصد از آن ها از کشورهایمختلف دنیا می‌باشند. شهریه سالانه این مدرسه 38،450 دلار است و دانش آموزان این مدرسه در فعالیت های ورزشی، هنری و علمی موفق به کسب رتبه های برجسته و درخشان شده اند.

  • • مدرسه York House

این مدرسه یک مرکز مستقل دخترانه واقع در قلب شانسینی، ونکوور است. شروع به کار این مرکز به سال 1932 بر می گردد. برنامه های درسی این موسسه دقیق و نوآورانه می باشد. هزینه درخواست پذیرش 350 دلار می باشد. متقاضیان بین المللی تحصیل در این مرکز دریافت بورسیه تحصیلی را خواهند داشت.

  • • مدرسه Brentwood

Brentwood  یکی دیگر از بهترین مدارس کانادا بوده که پایه های 9 تا دوازده را آموزش می دهد. رویکرد این مدرسه، آماده سازی متقاضیان برای ورود به دانشگاه است. این مرکز از سال 1923 با دقت کار کرده تا یک مرکز تحول برای یادگیری و رهبری را ایجاد کند. هدف اصلی این مرکز کمک به دانش آموزان در توسعه استقلال و مهارت های ضروری برای موفقیت است.

  • • مدرسه Royal Crown Academic
مدارس کانادا

مدارس کانادا

مدرسه Royal Crown Academic یک دبیرستان برتر خصوصی در کانادا است. این مرکز دارای سابقه طولانی و متمایز در آموزش تحصیلی است. با حدود 500 دانش آموز پایه های 9 تا 12 را ارائه می دهد. آن ها تضمین می کنند که دانش آموزان از حمایت های تحصیلی معلمان برخوردار باشند.

مزایای ورود به بهترین مدرسه ها در کانادا

به جرأت می ‌توان گفت که ورود به بهترین مدارس کانادا از بسیاری از جهات انتخاب درستی برای علاقمندان به تحصیل است؛ زیرا که باعث پیشرفت و رشد در جنبه های مختلف فرهنگی و شخصیتی افراد می‌شود. دریافت اقامت کانادا، ورود به بازار کار، اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های این کشور و دانشگاه های دنیا تنها بخشی از مزایای ورود به بهترین مدارس کانادا هستند. تمرکز اصلی آموزش در مدرسه های کشور کانادا، کسب مهارت خواهد بود و متقاضیان می‌توانند علایق خود را شناخته و استعدادهای خود را پرورش دهند.

تحصیل در بهترین مدارس کانادا و لتسگویونی

پروسه اخذ پذیرش از مدارس و پرداخت هزینه‌های آن کاری بسیار زمان بر و در برخی موارد استرس‌زا است. هزینه های اپلای با توجه به استان های مختلف، متفاوت است. بدون شک داشتن یک راهنما و مشاور می‌تواند نگرانی های شما والدین عزیز را تا حد زیادی کاهش دهد. موسسه لتسگو یونی برای راحت‌تر کردن مسیر تحصیل در مدارس کانادا طرح اپلای رایگان را ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی