حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش بیشتر گوشی های سامسونگ با نمایشگر LCD نسبت به OLED

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تجاری، سامسونگ

سامسونگ در سال 2021 نسبت به سال 2020 گوشی‌های هوشمند بیشتری فروخت. بااین‌حال، این شرکت با کمبود قطعات و مشکلات زنجیره تأمین زیادی مواجه شده است که منجر به افزایش هزینه‌های ساخت می‌شود. به‌تازگی، گزارش جدیدی منتشر شده مبنی‌بر این‌که سامسونگ تعداد بیشتری گوشی با نمایشگر LCD نسبت به OLED به فروش رسانده است.

فروش بیشتر گوشی سامسونگ با پنل LCD

بر اساس گزارش جدیدی از شرکت تحقیقات بازار Omdia، سامسونگ سال گذشته 135.8 میلیون گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش LCD به‌فروش رساند که 50.3 درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد. این شرکت همچنین در سال 2021، 135.1 میلیون گوشی هوشمند با نمایشگرهای OLED ارسال کرده بود که 49.7 درصد از کل عرضه را شامل می‌شود.

در مقایسه با ارقام سال 2020، عرضه گوشی‌های هوشمند LCD سامسونگ 41 درصد افزایش یافته، درحالی‌که عرضه گوشی‌های OLED تا 15 درصد کاهش یافته است. بر اساس این گزارش، این شرکت ممکن است تصمیم گرفته باشد که گوشی‌های بیشتری با صفحه‌نمایش LCD را به‌عنوان اقدامی برای کاهش هزینه، با افزایش قیمت پردازنده‌ها در چند سال گذشته، عرضه کند.

فروش بیشتر گوشی سامسونگ با پنل LCD

فروش بیشتر گوشی سامسونگ با پنل LCD

بر اساس گزارش Omdia، میانگین قیمت فروش گوشی‌های هوشمند LCD و OLED سامسونگ در سال 2021 نیز، کاهش یافته است. این بدان معناست که فروش گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت با نمایشگر LCD برای شرکت کره‌ای سود بیشتری دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ به سیاست کاهش هزینه‌های خود ادامه دهد، زیرا کمبود جهانی قطعات همچنان به صنایع فناوری در سراسر جهان آسیب می‌زند.

گزارش دیگری از سوی شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research پیش‌بینی می‌کند که عرضه گوشی‌های هوشمند OLED در سال جاری نیز کند خواهد بود. پیش از این، این شرکت تحقیقاتی پیش‌بینی کرده بود که فروش گوشی‌های هوشمند OLED نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است؛ اما برآوردها نشان می‌داد که امسال نرخ رشد تنها 2 درصد افزایش یافت.

نظر شما درباره فروش بیشتر گوشی سامسونگ با پنل LCD نسبت به OLED چیست برای کاهش هزینه‌ها و جبران خسارات وارده ناشی از کمبود قطعات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

LCD TFT😂🤙🏼🤟🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی