حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری نوکیا G21 مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

حدودا سه هفته پیش نوکیا G21 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی رسما معرفی شد. این دستگاه با تراشه Unisoc T606 و باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری ارایه می شود. اگر مشتاقید کمی بیشتر درباره عملکرد آن بدانید، بهینگی این تراشه در تست باتری نوکیا جی ۲۱ مشخص می شود.

عمر باتری نوکیا G21

نوکیا Nokia G21 با شعار عمر باتری ۳ روزه تبلیغ می شود. البته این عادت Nokia است که تمرکز تبلیغاتش روی عمر باتری باشد و عموما نمی تواند خیلی آن ها را محقق کند. درباره نوکیا جی ۲۱ اما شرایط چطور است؟

نمایشگر HD با باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری می تواند خروجی بهتری را برای HMD ارایه کند. نوکیا G21 تقریبا 20 ساعت وبگردی را در حالت رفرش ریت تطبیق پذیر ارایه می کند، جایی که در لود صفحه (هر 10 ثانیه) 1-2 ثانیه به 90 هرتز و بقیه زمان 60 هرتز کاهش می یافت.

در بخش ویدیو 16 ساعت و در بخش مکالمه صوتی 3G بیش از 37 ساعت دوام باتری ثبت شد. با این اعداد، امتیاز کلی استقامت باتری نوکیا G21 به 136 ساعت می رسد. در مقایسه با رقبا باید گفت که عملکرد خوبی را شاهد هستیم.

Nokia G21

Nokia G21

نوکیا G21 از شارژ 18 وات پشتیبانی می کند اما با یک آداپتور 10 واتی عرضه می شود. با استفاده از این شارژر، شارژ کامل باتری تا 2:49 ساعت طول می کشد. ۲۲ درصد شارژ شدن در ۳۰ دقیقه حتی برای یک گوشی مقرون به صرفه نیز بسیار کند است، اگرچه که گوشی های سامسونگ هم رده آن بهتر از این نیستند. به هر صورت این روزها بابت حضور شارژر درون جعبه باید خوشحال باشیم!

اگر یک آداپتور ۱۸ وات داشته باشید می توانید نتایج بهتری بگیرید و در نیم ساعت 37 درصد باتری را شارژ کند. شارژ کامل هم حدود ۲ ساعت و ۹ دقیقه خواهد بود.

نظر شما درباره عملکرد باتری گوشی اقتصادی جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)