حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات جدید مسدود شد

متاسفانه ماجرای رفتار سلیقه ای در تمام صاحبان رسانه و قدرت وجود دارد. ماجرای بسته شدن حساب کاربری تفکرهای متفاوت همچنان ادامه دارد. به تازگی صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات جدید مسدود شده است. دلیل اما چیست؟

بسته شدن صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات جدید

به تازگی مهدی سالم رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توئیتری خود اعلام کرد که صفحه Instagram آقای زارع‌پور (وزیر ارتباطات جدید) مسدود شده است. او همچنین به بسته شدن صفحه اینستاگرام آقای بهادری جهرمی که سخنگوی دولت هستند هم اشاره می کند.

مهدی سالم در توییت خود نوشت:

“‏از ظهر امروز ، اینستاگرام صفحه اقای زارعپور وزیر ارتباطات به ادرس @eisazarrpour را از دسترس خارج کرده است. از دیروز نیز دسترسی به صفحه اقای بهادر جهرمی سخنگوی دولت توسط اینستاگرام مسدود شده است. “

تصویر این توییت را می توانید اینجا ببینید:

بسته شدن صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات جدید

بسته شدن صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات جدید

اما دلیل بسته شدن صفحه instagram آقای زارع‌پور چیست؟

هنوز دلیل مشخصی برای آن اعلام نشده است. با این حال باید به یک نکته توجه داشت. صبح امروز پس از پرتاب موفق «ماهواره نور 2» زارع پور در پستی اینستاگرامی جزئیاتی از این پرتاب را اعلام کرد و این موفقیت را تبریک گفت.

پس از از این پست تاکنون صفحه وزیر از دسترس خارج شده است.

وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشته بود:

امروز با تلاش و مجاهدت جوانان متخصص و انقلابی این سرزمین به دست سبزپوشان سپاه اسلام، ماهواره «نور2» بر شانه ماهواره بر بومی «قاصد» با موفقیت برای اولین بار در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار گرفت و مسیر تثبیت تزریق ماهواره به لایه لئو که دستور رئیس جمهور و مصوب اولین جلسه شورای عالی فضای در دولت مردمی بود هموار شد. این موفقیت ارزشمند را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ریاست جمهور، مردم سرافراز ایران، دانشمندان مجاهد نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همه متخصصان و تلاشگران صنعت فضایی کشور تبریک می‌گویم.

بسته شدن صفحه instagram عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات جدید

بسته شدن صفحه instagram عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات جدید

می توان به راحتی گفت که بسته شدن صفحه instagram عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات جدید) می تواند مربوط به محتوای این پست باشد. به هر حال عنوان کردن نام سپاه و البته فعالیت های فضایی ایران می تواند برای سلیقه شبکه اجتماعی تحت تملک متا (فیس بوک) امریکایی زاویه داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید “آزادی بیان” برای عقاید مختلف را می توان کجا پیدا کرد؟ آیا اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی حق چنین رفتارهایی را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)