حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ بازگشت کارمندان اپل به دفاتر کار اعلام شد: 22 فروردین 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق ایمیلی که تیم کوک، مدیرعامل اپل، به کارمندان این شرکت برای بازگشت به کار ارسال کرده است، اپل از تاریخ 11 آوریل (22 فروردین 1401) شروع به اجرای آزمایشی کار هیبریدی کرده و کارمندان را یک روز در هفته به دفاتر بازمی‌گرداند. اپل در ابتدا برنامه‌های خود را برای اجرای آزمایشی کار هیبریدی در ماه نوامبر اعلام کرده بود.

تاریخ بازگشت کارمندان اپل

کوک در ایمیل خود اشاره می‌کند که در هفته سوم آزمایشی، کارمندان دو بار در هفته می‌آیند، با کار کامل هیبریدی که در آن کارگران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه به دفاتر می‌آیند و چهارشنبه و جمعه به‌صورت “منعطف” کار می‌کنند. این برنامه قرار است از 23 می اجرا می‌شود. کوک افزود: زمان‌بندی ممکن است از دفتری به دفتر دیگر بسته به شرایط محلی متفاوت باشد.

وی در ادامه می‌نویسد: «برای بسیاری از شما، من می‌دانم که بازگشت به دفاتر نشان‌دهنده نقطه‌عطف موردانتظار و نشانه مثبتی است که نشان می‌دهد ما می‌توانیم با همکارانی که چنین نقش مهمی در زندگی ما بازی می‌کنند، تعامل کامل‌تری داشته باشیم. برای دیگران، این ممکن است یک تغییر ناراحت‌کننده نیز باشد. می‌خواهم بدانید که ما عمیقاً متعهد به ارائه پشتیبانی و انعطاف‌پذیری موردنیاز شما در این مرحله بعدی هستیم.» وی افزود که طرح ترکیبی شامل گزینه‌ای برای کار از راه دور تا چهار هفته در سال است.

تاریخ بازگشت کارمندان اپل

تاریخ بازگشت کارمندان اپل

کوک می‌افزاید: «هنگامی‌که ما این طرح آزمایشی را شروع کنیم، مشتاقانه منتظریم که درحین رفتن و تنظیم جایی که نیاز داریم، همه در خدمت پرورش یک رویکرد واقعاً مشارکتی و انعطاف‌پذیر برای کارمان با یکدیگر باشیم. در هفته‌ها و ماه‌های آینده، ما فرصتی داریم تا بهترین چیزهایی را که در مورد کار از راه دور آموخته‌ایم، با مزایای غیرقابل‌جایگزینی همکاری حضوری ترکیب کنیم.»

کوک همچنین در این ایمیل خود گفت که فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل «طی چند هفته آینده» به حالت پوشیدن ماسک اختیاری بازخواهند گشت.

اپل چندین بار تاریخ بازگشت به دفتر را در بحبوحه محدودیت‌های کرونا تغییر داده است. اخیراً، اپل بازگشت به دفاتر را که برای 1 فوریه برنامه‌ریزی‌شده بود “به‌طور نامحدود به‌تأخیر انداخت”. همچنین شروع به حذف الزامات پوشیدن ماسک برای مشتریان خرده‌فروشی اپل در برخی مناطق کرده است.

دیدگاه شما پیرامون تاریخ بازگشت کارمندان اپل به دفاتر کار این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی