حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ریلمی Buds Q2s با عمر باتری 30 ساعت معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

در رویدادی که کمپانی چینی ریلمی به‌تازگی برگزار کرد، علاوه‌بر گوشی هوشمند میان‌رده Realme V25، این شرکت یک ایربادز جدید با نام Buds Q2s نیز معرفی کرده که دارای چند ویژگی برجسته مانند تأخیر کم درهنگام اجرای بازی، اتصال بلوتوث 5.2 و عمر باتری تا 30 ساعت می‌باشد.

ایربادز ریلمی Buds Q2s

به‌گزارش وب‌سایت gsmarena، ساقه‌های ایربادز یک درایور تقویت‌کننده باس 10 میلی‌متری با دیافراگم پلیمری TPU را اجرا می‌کنند و همچنین یک باتری 40 میلی‌آمپرساعتی درون هر کدام از آن‌ها قرار گرفته است که حدود 5 ساعت پخش مداوم موسیقی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. باتری 480 میلی‌آمپر‌ساعتی اضافی در داخل کیس این ایربادز نیز مدت نگهداری شارژ این گجت پوشیدنی را به 30 ساعت افزایش می‌دهد، درحالی‌که شارژ 10 دقیقه‌ای، برای کار با آن‌ها تا 3 ساعت نیز کافی است.

ایربادز ریلمی Buds Q2s

ایربادز ریلمی Buds Q2s

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به کدک صوتی AAC، کنترل‌های لمسی و پشتیبانی از دستیار صوتی و همچنین AI ENC در هنگام تماس اشاره کرد. ویژگی‌ آخر باید صدای محیط اطراف شما را کاهش دهد تا طرف دیگر تماس بتواند با وضوح بیشتری صدای شما را بشنود. حالت اختصاصی بازی نیز تنها 88 میلی‌ثانیه تأخیر را تضمین کرده درحالی‌که گواهی IPX4 آن‌ها را برای فعالیت‌های خارج از منزل نیز مناسب می‌کند.

آخرین، اما نه کم‌اهمیت‌ترین ویژگی این ایربادز، خود کیس شارژ است که دارای یک درب شفاف در بالای خود می‌باشد و ظاهر جالبی را به این گجت می‌دهد. ایربادز Realme Q2s در رنگ‌های سفید کاغذی و سبز کاغذی (درست مانند سری Realme GT2) و همچنین مشکی عرضه می‌شوند. قیمت زمان عرضه این دستگاه تنها 199 یوان (32 دلار) بوده و از هم‌اکنون برای فروش در بازار چین در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دیدگاه شما پیرامون ایربادز ریلمی Buds Q2s و طراحی و مشخصات آن چیست؟ آیا قیمت 32 دلاری را برای این گجت با توجه به قابلیت‌های آن شامل عمر باتری 30 ساعته و تأخیر کم در بازی، قابل‌قبول می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی