حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 7 Z 5G با اسنپدراگون 695 و نوتیفیکیشن دوگانه در لنز دوربین معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

حدود سه ماه پیش، کمپانی اوپو گوشی‌های هوشمند سری Reno 7 خود متشکل از سه دستگاه Reno7 5G ،Reno7 Pro 5G و Reno7 SE 5G را معرفی کرد. بااین‌حال، با رونمایی از جدیدترین عضو این سری با نام Reno7 Z 5G، این تعداد به عدد چهار افزایش یافته است. اوپو Reno 7 Z 5G با مشخصاتی ازجمله تراشه اسنپدراگون 695، نمایشگر AMOLED و چراغ نوتیفیکیشن دوگانه در لنز دوربین‌ها همراه شده که در ادامه به بیان جزئیات آن می‌پردازیم.

اوپو Reno 7 Z 5G

Reno 7 Z 5G در ابتدا قرار بود فردا در رویدادی در تایلند در ساعت 4:30 بعدازظهر به‌وقت محلی معرفی شود، اما اوپو درحال‌حاضر تمام مشخصات و ویژگی‌های کلیدی Reno 7 5G را از پیش اعلام کرده است.

اوپو Reno 7 Z 5G از یک صفحه‌نمایش 6.43 اینچی 60 هرتزی FullHD+ AMOLED با سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ برای تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. پنل پشتی گوشی هوشمند که طراحی Oppo Glow را به رخ می‌کشد، دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه است که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، مونوکروم 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد.

اوپو Reno 7 Z 5G

اوپو Reno 7 Z 5G

این گوشی هوشمند از برخی قابلیت‌های دوربین مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین چراغ‌های دایره‌ای دوگانه را در اطراف لنز دوربین‌های خود داراست که هنگام دریافت اعلان‌ها یا شارژ شدن تلفن روشن می‌شوند. این یک ویژگی جدید برای گوشی‌های هوشمند اوپو نیست؛ چراکه پیش‌تر آن را در Reno 7 Pro 5G دیده بودیم. بااین‌حال، تفاوت در اینجا اینست که ما نورهای RGB را در اطراف لنز دوربین‌ها داریم، درحالی‌که در Reno 7 Pro 5G، چراغ نوتیفیکیشن در اطراف جزیره دوربین تعبیه شده بود.

Oppo Reno 7 Z 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 است که سیستم‌عامل ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید 11 را اجرا می‌کند. این دستگاه همچنین دارای 8 گیگابایت رم است که می‌توان آن را تقریباً تا 5 گیگابایت افزایش داد. این گوشی هوشمند دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که ازطریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

سایر ویژگی‌های برجسته Reno 7 Z 5G شامل حسگر اثرانگشت، NFC، مقاومت در برابر پاشش آب با گواهینامه IPX4، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، USB-C و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی است. اوپو می‌گوید آداپتور 33 واتی همراه این گوشی می‌تواند باتری آن را در مدت‌زمان 15 دقیقه از صفر به 31 درصد و در 63 دقیقه به‌طور کامل پر کند.

اوپو Reno 7 Z 5G در رنگ‌های رنگین‌کمانی و مشکی عرضه می‌شود، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن درحال‌حاضر مشخص نیست. انتظار داریم این دو مورد در رویداد فردا به‌صورت رسمی اعلام شوند.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات و طراحی اوپو Reno7 Z 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قفلی و کراش جدید کمپانیا بعد از اسنپ 720G:
اسنپ ۶۹۵

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی