حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیدا شدن آیفون گمشده ای پس از ۱۰ سال در داخل توالت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

درباره ماجراهای عجیبی که گجت‌های هوشمند در طول دوران حیات خود دارند، داستان‌های عجیب و غریبی شنیده‌ایم. از گلکسی‌هایی که جلوی اصابت گلوله به صاحب خود را می‌گیرند تا اپل واچ‌هایی که کاربران را حین سکته قلبی نجان می‌دهند. در جدیدترین مورد، شاهد پیدا شدن آیفون گمشده ای پس از ۱۰ سال در داخل توالت هستیم. با ترنجی همراه باشید.

پیدا شدن آیفون گمشده در توالت؛ داستان‌های عجیب و غریب گجت‌های هوشمند

به گزارش U.S Sun، بکی بکمن (Becki Beckmann) از مریلند، گوشی آیفون خود را در شب هالووین در سال ۲۰۱۲ گم کرد. این موضوع یک معمای کامل بود زیرا بکمن نتوانست گوشی خود را پیدا کند و حتی وی به جایی نرفته بود که کسی بتواند آن را به سرقت ببرد. بنابراین بکمن کاری را انجام داد که اکثر ما در مواجهه با سناریوهایی مشابه، انجام می‌دهیم. او یک گوشی جدید خرید و آنطور که بکی می‌گوید، آن را جایگزین دستگاه قبلی خود کرد.

وی همچنین می‌گوید که این موضوع برای او بسیار مرموز بود، اما بعد مدتی به کل آن را فراموش کرد. این معما حدود ده سال بعد حل شد، زمانی که بکی و شوهرش صداهای عجیب و غریبی را در توالت شنیدند. بکمن گفته است که در ابتدا ما این صدا را به دلیل قدیمی بودن توالت یا ساختار خانه می‌دانستیم.

پیدا شدن آیفون گمشده

اما هفته گذشته، شوهر بکمن از دست این صداها آشفته شده و در نهایت تصمیم گرفت که توالت باز کند تا ببیند می‌تواند از شر این صداهای مزاحم خلاص شود. شوهر بکی پس از گذراندن مدتی، منبع صدا را کشف کرد و با حیرت متوجه شد که آیفون گمشده همسرش از اعماق لوله‌های توالت بیرون آمده است.

به گفته PhoneArena، قطعا پس از گذر یک دهه در لوله کشی یک توالت، انتظار ندارید یک گوشی آیفون اپل را ببیند. وی می‌گوید که هنگامی که آن را پیدا کرده، پنل پشتی از بقیه دستگاه جدا شده است. نظرات کاربران فیس بوک عمدتا با لحن‌های تعجب‌ برانگیز و حیرت‌آور، همراه شده است. در حالی که بکمن هرگز نگفته است که کدام مدل آیفون را دارد، اما عکس منتشر شده در پست، یک آیفون 4 یا آیفون 4s را نشان می‌دهد. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان