حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل برنامه گالری در بعضی از دستگاه‌ های وان پلاس گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

در آخرین اخبار، بسیاری از کاربران وان پلاس با مسئله از کار ایستادن برنامه گالری مواجه شده‌اند. مشکل برنامه گالری آنها از جایی شروع می‌شود که می‌خواهند تصاویر را از برنامه به اشتراک بگذارند.

تیم وان پلاس پس از دریافت تعداد زیادی از گزارش های مرتبط با مشکل از کار ایستادن برنامه گالری، شروع به عیب یابی و تلاش برای حل این موضوع در اسرع وقت کرده اند. در این بین اما یکی از مدیران انجمن دلیل این اتفاق را برای کاربران بیان می‌کند. این ناظر فاش می‌کند که علت اصلی این مشکل مربوط به برنامه پیامک گوگل است و نه برنامه گالری وان پلاس! 

کاربران منتظر انتشار آپدیت و راه حل این شرکت هستند. اما در این حال، وان پلاس فعلاً یک راه موقتی برای حل این مشکل به اشتراک گذاشته است.

حل مشکل برنامه گالری وان پلاس

اگرچه این فقط یک راه حل موقتی برای رفع مشکل برنامه گالری است. اما در حال حاضر کاربران می توانند به فروشگاه Google Play بروند. سپس برنامه Google Messages را جستجو کنند و دکمه «حذف نصب» را لمس کنند. اما از آنجایی که این اپلیکیشن یک برنامه سیستمی است، این کار تنها باید به‌روزرسانی‌ها را حذف کرده و برنامه را به نسخه قدیمی‌تر برگرداند. در صورتی که این مشکل برای شما نیز پیش آمده است، حتماً مطمئن شوید که به‌ روز رسانی خودکار گوگل پلی خاموش باشد تا نسخه جدید برنامه پیامک گوگل مجددا دانلود نشود.

مشکل برنامه گالری در بعضی از دستگاه‌ های وان پلاس گزارش شده است اگر برنامه Google Messages هنگام جستجوی آن در نوار جستجو ظاهر نمی‌شود، روی حساب خود در برنامه فروشگاه Google Play ضربه بزنید. سپس به «مدیریت برنامه‌ها و دستگاه‌ها» بروید و سپس سربرگ «مدیریت» را انتخاب کنید. پس از آن، در آنجا به دنبال برنامه پیام های گوگل بگردید و وقتی آن را پیدا کردید، ادامه دستورالعمل های بالا را دنبال کنید.

به نقل از پایگاه خبری Phonearena، در پستی که در این انجمن وان پلاس منتشر شد، وان پلاس توضیح می‌دهد که علت تجربه فریز شدن مربوط به برنامه “پیامک گوگل” است و این مشکل باید در مدتی در حدود یک هفته برطرف شود. مدیر انجمن وان پلاس اضافه می‌کند که آپدیت برنامه گالری خود وان پلاس نیز برای رفع مشکل فریز شدن به زودی منتشر می‌شود.

 

متاسفانه این مشکل محدود به مدلی خاص از دستگاه‌ های وان پلاس نیست و کاربران مدل های مختلف وان پلاس، مشکل مشابه را گزارش کرده‌اند. لطفاً اگر با مشکل از کار ایستادن برنامه گالری وان پلاس مواجه شده‌اید مراحل بالا را انجام دهید و منتظر ارائه آپدیت توسط وان پلاس باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری