حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکیه گاه سر Symphony برند Razer با LED RGB و قیمت ۱۵۷ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

احتمالا اگر شما گیمر باشید، دوست دارید همه مواردی که دارید یک LED RGB داشته باشد. اینطور فکر می کنید؟ خبر خوب برای شما اینکه تکیه گاه سر Symphony برند Razer با LED RGB و قیمت ۱۵۷ دلار معرفی شده است! تکیه گاهی که می توانید بالای صندلی گیمینگ خود قرار دهید و حتی آن جایی که نمی بینید هم LED RGB داشته باشد!

تکیه گاه سر Symphony برند Razer با LED RGB

وقتی صحبت از دستگاه‌ها و لوازم جانبی بازی می‌شود، Razer شاید اولین برندی است که به ذهن خطور می‌کند. این برند نه تنها ریگ های گیمینگ قدرتمندی تولید می‌کند که به کاربران اطمینان می‌دهد به راحتی بازی کنند، بلکه نورپردازی سفارشی RGB را نیز روی محصولات خود ارایه می کند که لذت بازی را یک سطح ارتقا می دهد. این برند به تازگی یک تکیه گاه سر مخصوص بازی با نام Razer Symphony Headrest عرضه کرده است.

علاوه بر داشتن طراحی ارگونومیک متناسب برای ارائه وضعیت قرار گرفتن راحت سر و گردن در حین بازی، بخش LED RGB این تکیه گاه سر در حین بازی روشن می شود. LED RGB این تکیه گاه سر توان تولید 16.8 میلیون رنگ را دارد و از نمایش الگوهای بی شمار و جلوه های نورپردازی پویا در بازی پشتیبانی می کند.

Razer Symphony Headrest

Razer Symphony Headrest

طراحی ارگونومیک شامل یک انحنای خاص است که به طور طبیعی از قرار گرفتن وضعیت سر خیلی خوب اطمینان حاصی می کند. در حالی که پشت سری Symphony برای تمام مجموعه صندلی های بازی این برند طراحی نشده است، این شرکت می گوید که این پشتی سر در صورتی که با صندلی بازی این شرکت استفاده شود بهترین عملکرد را دارد.

در داخل، پشت سری Razer Symphony با فوم حافظه دار ضخیم پر شده است تا پشتیبانی و راحتی طولانی مدت را ارائه دهد. این شرکت تکیه گاه سر جدید خود را به عنوان “یک بالشتک خوب بدون توجه به مدت زمان استفاده” معرفی می کند. همچنین دارای سطحی صاف و نرم با روکش مخملی مشکی است.

علاوه بر این، تکیه گاه سر Razer Symphony با یک باتری داخلی ارایه می شود. البته که دارای منبع تغذیه خارجی هم هست.

پشت سری Razer Symphony با قیمت آن 999 یوان معادل 157 دلار در دسترس است.

نظر شما چیست؟ برای یک بالشتک پشت سری گیمینگ با LED RGB حدود ۴ میلیون تومان هزینه می کنید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)