حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباسینگ شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G نسخه گلوبال

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

دیروز بود که برای شما درباره معرفی گوشی های جدید شیائومی یعنی ردمی Note 11S و Note 11 4G در کنار ردمی Note 11 Pro 4G و Note 11 Pro 5G برای بازار جهانی نوشتیم. این گوشی ها پتانسیل بالایی برای موفقیت در بازار کشورمان هم دارند. اگر به آن ها علاقه مند هستید می توانید در این مطلب آنباسینگ شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G نسخه گلوبال را تماشا کنید.

آنباسینگ شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

خانواده موفق ردمی نوت که فروش بسیار بالایی برای Redmi رقم می زنند، در جدیدترین نسل خود راهی بازار جهانی شدند. پیش از این سری Redmi Note 11 در بازار چین در دسترس قرار گرفته بود و حالا برای علاقه مندان جهانی قابل خرید است.

جعبه گشایی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G نسخه گلوبال

جعبه گشایی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G نسخه گلوبال

با این حال وقتی این گوشی را می خرید درون جعبه آن چیست؟ اجازه بدهید ویدیو جعبه گشایی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G نسخه گلوبال را با هم ببینیم:

 

 

شاید شارژر ۶۷ وات شیائومی یکی از مهم ترین موارد موجود در بسته بندی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G نسخه گلوبال باشد. این دستگاه یک قاب شفاف ارزان هم درون جعبه دارد که اگر بخواهید از موبایل خود محافظت کنید، یکی از بهترین انتخاب هاست.

کابل USB A به USB C نیز درون جعبه قرار دارد و به جز دفترچه ها و سوزن سینی سیم کارت، دیگر چیزی درون جعبه نیست.

افزایش حافظه رم ردمی نوت ۱۱ پرو 5G تا سقف ۳ گیگابایت بیشتر

افزایش حافظه رم ردمی نوت ۱۱ پرو 5G تا سقف ۳ گیگابایت بیشتر

همانطور که در بخشی از ویدیو هم دیدید و در تصویر بالا هم قابل مشاهده است، شما می توانید تا ۳ گیگابایت به حافظه رم ردمی نوت ۱۱ پرو 5G اضافه کنید!

ردمی Note 11 Pro 4G و Note 11 Pro 5G برای بازار جهانی معرفی شدند

ردمی Note 11 Pro 5G، گران قیمت‌ترین گوشی سری Redmi Note 11 در بازار جهانی است. این گوشی، تفاوت خیلی زیادی با Redmi Note 11 Pro 4G ندارد؛ اما همان تفاوت‌ها، کاملاً قابل توجه هستند. به طور دقیق‌تر، مشخصات نمایشگر، دوربین سلفی، باتری، شارژر، طراحی، کیفیت ساخت و… هر دو نسخه 4G و 5G ردمی نوت ١١ پرو، به مانند یکدیگر است. اما اجازه دهید تا به تفاوت‌های این دو دستگاه بپردازیم.

در وهله اول، ردمی Note 11 Pro 5G از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. مغز متفکر نسخه 5G ردمی Note 11 Pro، تراشه نسبتاً جدید کوالکام با نام Snapdragon 695 می‌باشد. این تراشه، نسخه پیشرفته‌تر و قدرتمندتر Snapdragon 690 محسوب می‌شود و قدرت پردازشی بیشتر در مقایسه با Helio G96 دارد

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

موضوع دیگر، این است که دوربین اصلی Redmi Note 11 Pro 5G، سه گانه است. این سیستم دوربین، دقیقاً از همان ترکیب موجود در نسخه 4G ردمی نوت ١١ پرو استفاده می‌کند؛ اما با این وجود، حسگر تصویر ٢ مگاپیکسلی تشخیص عمق سوژه، حذف شده است. هرچند که این حسگر تصویر، کاربرد ضروری هم نداشت. در نهایت، تفاوت مشهود دیگری در میان این دو گوشی حاکم نیست و باقی ویژگی‌های آن‌ها، مشابه هم است.

اما برچسب قیمتی Redmi Note 11 Pro 5G به چه صورت است؟ برای شروع، باید بگوییم که قیمت پایه این گوشی از نسخه 4G بیشتر است:

– نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی: ٣٢٩ دلار آمریکا

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٣۴٩ دلار آمریکا

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٣٧٩ دلار آمریکا

نظر شما درباره ردمی نوت ۱۱ پرو 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

370دلار برای یه شارژر 67وات…پردازنده سری 600 این که برای بازار چین مدیاتک دایمنسیتی 920 و برای بازار جهانی 695 اینم یاد گرفته از سامسونگ اون حداقل پردازنده تولید می‌کنه تو چی…امسال سامسونگ برای گوشی های اقتصادی مثل f23 داره اسنپ 750 استفاده می‌کنه ..برای M33 ,هم که قراره پردازنده a53 استفاده کنه .. شیامویی از صفحه نمایش زده..از پردازنده زده..آپدیت درست هم که نمی‌ده .گواهی IP هم که درست نداره…بیخود نیست 50درصد ارزش برندش افت کرده…عملکردش پایدار نیست..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)