حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی فن دوگانه گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، لنوو

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 قرار است هفته آینده رسما معرفی شود. این دستگاه ویژگی های برجسته قابل توجهی دارد اما برای گوشی گیمینگ چه چیزی مهم تر از سیستم خنک کننده آن خواهد بود؟ امروز تیزر رسمی منتشر شده،  فن دوگانه گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 را به ما نشان می دهد.

فن دوگانه گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

لنوو یک تیزر ویدیویی کوتاه منتشر کرده که فن دوگانه Legion Y90 را به نمایش می گذارد. اجازه بدهید این تیزر را با هم تماشا کنیم:

 

نگاهی اجمالی به قسمت پشتی گوشی و پیش نمایشی از فن دوگانه خنک کننده را در این ویدیو داریم. لنوو ادعا می کند که سیستم خنک کننده لژیون Y90 تا 180.65 سانتی متر مکعب در ثانیه جریان هوا را تهویه می کند. این ادعای جالبی به نظر می رسد، اما بدون مرجعی برای مقایسه این صرفا یک عدد ساده به نظر می رسد. با این حال، ما حدس می زنیم که بودن دو فن خنک کننده فیزیکی بهتر از نبودنش باشد.

برند Legion

برند Legion

گوشی گیمینگ Lenovo Legio Y90 اواخر این ماه با صفحه نمایش 6.92 اینچی E4 AMOLED که به رفرش ریت 144 هرتز و تاچ سمپل ریت تا 720 هرتز مجهز است، عرضه می شود. این گوشی گیمینگ از تراشه پرچمدار ۲۰۲۲ کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 با حداکثر رم ۱۸ گیگابایتی بهره می برد. فکر می کنید ۱۸ گیگابایت حافظه رم برای موبایل اندرویدی شما کم است؟ خب می‌توانید تا ۴ گیگابایت دیگر را از حافظه داخلی 512 گیگابایت این دستگاه بگیرید و رم خود را افزایش دهید.

از نظر دوربین ها شاید انتظار بزرگی از گوشی گیمینگ نداشته باشیم. گزارش ها به یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی اشاره دارند. باتری می تواند ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

نظر شما درباره سیستم خنک کننده مجهز به ۲ فن فیزیکی مجزا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)