حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های جدید لوگو شیائومی ثبت شدند: مشکی و سفيد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

دهم فروردین ۱۴۰۰ بود که لوگو جدید شیائومی رونمایی شد. این لوگو در همان رنگ نارنجی همیشگی طراحی شده بود. به تازگی رنگ های جدید لوگو شیائومی ثبت شدند. این رنگ ها شامل مشکی و سفيد می شوند.

رنگ های جدید لوگو شیائومی

شیائومی در آستانه یازدهمین سال فعالیت خود تصمیم گرفت لوگو و هویت شرکتی خود را به روز کند. طراحی مجدد جهت اعلام آغاز دوره جدیدی در توسعه شرکت در سطح جهانی ارائه شد. برای ایجاد یک لوگوی به روز، این شرکت از طراح طراز اول ژاپنی کنیا هارا کمک گرفت که عنوان می کند چهار سال (!) طول کشید تا روح درونی شیائومی را به لوگوی جدید منتقل کند. خب از نگاه ما گوشه های تیز آن گرد شده بود.

لوگو جدید شیائومی رونمایی شد

در واقع، زمان زیادی طول کشید تا لوگوی مربعی با لوگوی جدید با گوشه های گرد جایگزین شود. به گفته طراح و خود شیائومی، مربعِ گرد به بهترین وجه نشان دهنده گذار شرکت و ورود به عصر “ارتباط هوشمند” است. در همان زمان، اعلام شد که علاوه بر نارنجی، رنگ های شرکتی این شرکت سیاه و سفید هم خواهد بود.

نزدیک به ده ماه طول کشید تا این شرکت برای لوگوی جدید شیائومی در رنگ های سیاه و سفید درخواست دهد. در حال حاضر مشخص نیست این لوگو در چه مرحله ای است و اینکه شرکت قصد دارد از آن در چه محصولاتی استفاده کند. به احتمال زیاد، شیائومی رنگ نارنجی را حذف نمی کند. در عین حال نسخه تک رنگ برای برخی دسته بندی های جداگانه محصولات استفاده خواهد شد.

نظر شما درباره رنگ های سیاه و سفید جدید لوگو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

یکی این طراح خیلی زحمت کشیده (با تغییر رنگ نارنجی به مشکی) یکی هم طراح آیفون ۱۳ با جابجا کردن دوربین ها ، هر چی حقوق بگیرن کمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)