حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فلش مموری شیائومی U Disk Flash Drive با سرعت خواندن ۱۵۰ مگابایت برثانیه معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی به تازگی محصول جدیدی را در دسته فلش مموری ها معرفی کرده است. این محصول Xiaomi U Disk Flash Drive نام دارد که که قابلیت حمل عالی، فضای ذخیره سازی بزرگ و سرعت انتقال بالا را ارائه می دهد. در حقیقت فلش مموری شیائومی U Disk Flash Drive با سرعت خواندن ۱۵۰ مگابایت برثانیه معرفی شده است.

شیائومی U Disk Flash Drive

شیائومی امروز این فلش مموری را عرضه کرده و به طور رسمی در Xiaomi Mall و Youpin و فروشگاه های Xiaomi Home به فروش می رسد. این محصول را در دو مدل عرضه شده است، یعنی نسخه 64 و 128 گیگابایتی که به ترتیب 99 یوان و 169 یوان (تقریباً حدود 16 و 27 دلار آمریکا) قیمت دارند. این یک فلش با ۲ پورت بوده که دارای USB نوع A و USB نوع C است. به عبارت دیگر، هم با گوشی های هوشمند و هم با رایانه های شخصی کار می کند.

سرمایه گذاری شیائومی در تولید تراشه ها

پورت بزرگتر یک USB 3.2 Gen1 سری Type A است که سرعت خواندن قابل توجه 150 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. اگر در مورد طراحی آن صحبت کنیم، می توان گفت که دارای یک روکش فلزی مینیمال و در عین حال ظریف است که از مواد آلیاژ روی ساخته شده است که به اتلاف گرما نیز کمک می کند.

قابل ذکر است که USB Type A از Windows 7/8/10/11، MacOS 10.6 و بالاتر پشتیبانی می کند، در حالی که USB Type C در محصولات با اندروید 4.4 و بالاتر و دستگاه هایی با پشتیبانی از OTG قابل استفاده است.

نظر شما درباره شیائومی U Disk Flash Drive چیست؟ فلش مموری جدید Xiaomi را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)