حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۷ وات شیائومی Redmi 11 مایه شرمندگی Galaxy S22 Ultra و iPhone 14 Pro

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

برندهای نامی بازار موبایل مثل اپل و سامسونگ آنقدر “چاق” شده اند که در رقابت دیگر آنقدر چالاک نیستند و کاملا از سمت امن جاده می‌رانند. بحث فناوری شارژ سریع واقعا موضوعی است که این برندها در آن عقب هستند. گزارش جالبی داره ردمی ۱۱ وجود دارد. گفته می شود که شیائومی Redmi 11 مایه شرمندگی Galaxy S22 Ultra و iPhone 14 Pro خواهد بود!

شارژر ۶۷ وات شیائومی Redmi 11

ما می دانیم که برند Redmi گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تولید می کند. قبل از استقلال از شیائومی اینطور بود و الان هم همینطور است. به همین دلیل است که برای این شرکت سخت خواهد بود که بسیاری از کاربران را متقاعد کند که قادر به طراحی گوشی های هوشمند درجه یک نیز هستند. Redmi K50 آینده احتمالا نظر همه را تغییر می دهد و پتانسیل واقعی این برند را نشان خواهد داد. اما این بدان معنا نیست که Redmi در آینده گوشی های هوشمند رده پایین یا میان رده را عرضه نخواهد کرد.

به تازگی یک گوشی هوشمند جدید در حال کسب مجوزهای لازم است. به نظر می رسد که ما با Redmi 11 رو به رو هستیم.

امروز، اطلاعاتی از Weibo منتشر شده مبنی بر اینکه یک گوشی جدید Redmi با صفحه نمایش FHD و پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز در راه است. این گوشی احتمالا Redmi 11 نام دارد که نمایشگر آن برای دوربین سلفی یک سوراخ تکی در مرکز لبه بالای نمایشگر دارد.

در قلب این گوشی احتمالا تراشه 5G اسنپدراگون حاضر خواهد بود. همه این ویژگی ها بسیار خوب به نظر می رسند. اما نقطه فروش این دستگاه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ فوق سریع 67 واتی است. در صورت تحقق این شایعات، Redmi 11 تبدیل به بالاترین توان شارژر در بازار گوشی های ارزان‌قیمت خواهد شد

در حالی که بسیاری از پرچمداران (به عنوان مثال، احتمالا سامسونگ گلکسی اس 22) همچنان از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کنند، شیائومی گوشی های سطح اقتصادی خود را از مرز شارژ 65 وات فراتر می برد.

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه آیا این گوشی به سری Redmi K50 تعلق دارد یا خیر وجود ندارد. بنابراین منبع خبری فکر می کند که احتمالاً یا یک گوشی معمولی Redmi یا یک تلفن سری Note خواهد بود.

به هر حال، این مطابق با اطلاعات افشا شده توسط @WHYLAB است. وی گفت که یک گوشی Redmi با کد 2201116SC وارد تست شده و احتمالاً با پردازنده اسنپدراگون 690 5G، صفحه نمایش 120 هرتزی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

برای یادآوری، پردازنده اسنپدراگون 690 حدودا یک سال و نیم پیش عرضه شد. این پردازنده از فرآیند ساخت 8 نانومتری استفاده می کند و یک مودم 5G مدل X51 را ارائه می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه محقق شود؟ توان شارژر گوشی شما چقدر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

سامسونگ رو نمیدونم ولی همین محصولات جی ال ایکس با چیپست های یونیسک هم باعث شرمندگی اپل هست چه برسه به ردمی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)