حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Pure Mode شیائومی در MIUI چیست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

اوایل پاییز امسال بودکه شیائومی شروع به ارائه «حالت خالص» یا Pure Mode خود که در نسخه چینی MIUI کرد. این ارایه به صورت آزمایشی بوده و شیائومی تا همین اواخر آن را به‌روزرسانی نکرده بود. در ابتدا تصور می شد که حذف شود اما یکی از کاربران MIUI در چین متوجه شده است که شیائومی از دیروز قابلیت “Pure Mode” را خیلی بی سروصدا در گوشی های هوشمند خود قرار داده است. خب بیاید ببینیم قابلیت Pure Mode شیائومی در MIUI چیست؟

قابلیت Pure Mode شیائومی MIUI نسخه چین

به طور خلاصه باید گفت که Pure Mode شیائومی در MIUI با جلوگیری از دانلود برنامه‌های مخرب از اینترنت، به محافظت از امنیت آنلاین شما کمک می‌کند. این قابلیت با نام «Security Check» در دستگاه‌های ColorOS چینی برندهای Oppo، Realme و OnePlus وجود دارد.

البته Pure Mode گوشی هوشمند شیائومی یک تفاوت مهم دارد و آن این است که در ColorOS اسکن برنامه برای بدافزار پس از نصب انجام می شود، در حالی که پیاده‌سازی MIUI برای کاربر نهایی امن‌تر است چرا که برنامه پس از بررسی برنامه توسط شیائومی، نصب می‌شود.

قابلیت Pure Mode شیائومی MIUI نسخه چین

قابلیت Pure Mode شیائومی MIUI نسخه چین

مشخصات “Pure Mode” در منوی سیستم وجود دارد و هنگام استفاده از آن کاربر دارای 4 ویژگی مهم خواهد بود. این ویژگی ها عبارت اند از:

  1. ۱- تشخیص ویروس: برای تشخیص وجود ویروس، تروجان یا بدافزار پنهان در برنامه
  2. ۲- تشخیص خطا در حریم خصوصی: برای تشخیص اینکه آیا برنامه به طور ناآگاهانه داده های شخصی کاربر را بدون رضایت جمع آوری می کند یا خیر
  3. ۳- تشخیص سازگاری: برای تشخیص سازگاری برنامه با گوشی در جهت جلوگیری از بروز هرگونه خرابی یا اشکال
  4. ۴- بررسی دستی: برنامه‌های مجاز در این حالت به‌صورت دستی توسط کاربران بررسی، نصب و آزمایش می‌شوند تا سازگاری و ایمنی آن‌ها تایید شود

نظر شما درباره Pure Mode شیائومی چیست؟ فکر می کنید به نسخه جهانی MIUI هم باید اضافه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)