حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پابجی PC و کنسول های پلی استیشن و Xbox رایگان شد اما هنوز نمی توانید آن را بازی کنید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

پنج ماه پیش بود که درباره رایگان شدن نسخه PC پابجی برای شما نوشتیم. امروز موعد رایگان شدن پابجی در پلتفرم های غیر موبایلی یعنی کامپیوتر شخصی و کنسول های بازی است. خب این خبر خوبی است اما باید بگویم با اینکه پابجی PC و کنسول های پلی استیشن و Xbox رایگان شده اما هنوز نمی توانید آن را بازی کنید!

پابجی PC و کنسول های بازی رایگان شد

شاید بگویید که خب PUBG که رایگان بود. بله، اگر شما بازیکن موبایل این بازی باشید، از ابتدا برای شما رایگان بوده است. با این حال نسخه PC و کنسول های بازی پلی استیشن و XBox آن رایگان نبود. خبر خوب برای بازیکنان پابجی این فضاها آن است که از امروز این بازی رایگان شد.

از امروز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران می توانید پابجی PC و کنسول های بازی را به رایگان دانلود کنید.

پابجی PC

پابجی PC

با این حال حتی اگر آن را دانلود کنید، نمی توانید به بازی بپردازید. چرا؟ چون سرورها در حال به‌روزرسانی و بهبود هستند (همان Server maintenance) هستند و تا ۳۸ ساعت آنی بازی قابل انجام نیست.

شما می توانید به Steam (یا فروشگاه های ایکس باکس یا پلی استیشن) بروید تا PUBG را برای خود دانلود کنید. با توجه به اینکه انتظار می‌رود تعمیر و نگهداری سرورها ۳۸ ساعت طول بکشد، سرورها حتمالا فردا ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰ صبح به حالت آنلاین بازگردند و بتوانید بازی کنید.

نسخه رایگان بازی همزمان با راه‌اندازی پچ 15.2 است که مجموعه‌ای از گزینه‌های آموزشی جدید را معرفی می‌کند. مثلا مسابقه رباتی که شما را در مقابل 99 حریف هوش مصنوعی قرار می‌دهد. ویژگی بزرگ دیگر در بخش تجهیزات تاکتیکی است، گزینه ای که به شما امکان می دهد اسلحه اصلی خود را به نفع یک ابزار استراتژیک قدرتمند، مانند یک پهپاد یا تجهیزات EMT کنار بگذارید.

شما PUBG پلیر هستید؟ روی کامیپوتر شخصی یا کنسول بازی خود آن را خواهید داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)