حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ + قیمت قطعی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پس از اعلام قیمت کارخانه محصولات سایپا دی ماه ۱۴۰۰ حالا شاهد یک فروش فوق العاده یا همان فروش فوری (از نظر تحویل خودرو) هستیم. در حقیقت فروش فوق العاده همان فروش فوری است که برای مشخص کردن اعطا خودرو به متاقضیان، نیاز به قرعه کشی دارد. امروز شرایط فروش فوری سایپا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شده است.

فروش فوری سایپا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰

خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده جدید خود ۵ خودرو سواری و ۱ وانت را ارایه می کند. در این بین ۳ مدل مربوط به خودرو کوییک در آپشن های مختلف، ۲ خودور از خانواده تیبا و یک پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ مدل SE با موتور M13 ارایه می شود.

تنها خودرو اتوماتیک این طرح را می توان کوییک پلاس دانست که قیمت حدود ۲۷۵ میلیون تومانی دارد و فقط در رنگ سفید عرضه می شود. یعنی گران ترین خودرو این طرح حتی حق انتخاب رنگ ندارد. خودورهای دیگر خانواده کوییک شامل کوییک دنده ای ساده و کوییک R دنده ای می شود که به ترتیب با قیمت های حدود ۱۶۶ و ۱۷۶ میلیون تومان در این طرح حاضرند.

تیبا ۲ مدل EX با رینگ فولادی قیمت ۱۲۵ میلیون تومانی دارد که ۲ رنگ سفید یا قهوه ای را می توانید برای ان انتخاب نمایید. همچنین تیبا SX با موتور M15 هم با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان در ۲ رنگ سفید و نوک مدادی متالیک ارایه می شود و ارزان ترین خودرو این طرح است. در نهایت سایپا ۱۵۱ یا پراید وانت که رنگ های سفید، مشکی و نوک‌مدادی دارد.

فروش فوری سایپا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰

فروش فوری سایپا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰

موعد تحویل خودورها در این طرح فروش فوق العاده سایپا حداکثر ۹۰ روزه یا همان ۳ ماهه معین شده است.

مهلت ثبت نام در فروش فوق العاده سایپا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز خواهد بود. برای ثبت نام باید به وب سایت سایپا مراجعه فرمایید.

آدرس سایت پیش فروش سایپا و راهنمای ثبت نام خودرو

ماجرای تصادف شاهین سایپا با تویوتا کرولا ۲۰۱۳ چیست؟

سایپا سهند را ببینید: فیس لیفت ساینا

رندر جدید خودرو سهند سایپا را ببینید

نظر شما درباره طرح فروش فوق العاده جدید سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)