حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰: هایما S5 جدید و هایما S7 توربو شارژ اتوماتیک

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

ایران خودرو به تازگی طرح فروش فوری جدیدی را برای محصولات Haima اعلام کرده است. این طرح به صورت قرعه کشی انجام می شود. فروش فوری ایران خودرو سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ برای هایما S5 جدید و هایما S7 توربو شارژ اتوماتیک انجام خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد.

در این طرح دو محصول زیر ارایه می شود:

  1. ۱-هایما S5 مجهز به گیربکس 6AT جدید با قیمت 595 میلیون تومان
  2. ۲- هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت 675 میلیون تومان

قرعه کشی این طرح شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند از فردا سه شنبه ۲۶ بهمن ماه تا پنج شنبه ۲۸ بهمن ماه، نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

 

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط فروش فوق العاده خانواده هایما با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

1- ثبت نام محصولات این بخشنامه مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه شنبه مورخ 1400/11/26 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/11/28 ادامه خواهد داشت.

2- در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود

3- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

4- انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

5- گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

6- انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

7- در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

8- محصولات این بخشنامه با روش قرعه کشی عرضه میگردد و محدودیت های ثبت نام های قرعه کشی در آن لحاظ نمیگردد.

9- متقاضیانی که در بخشنامه های قبلی فروش بدون قرعه کشی خانواده هایما ثبت نام نموده اند، امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

هایما S5 پلاس دورنگ محصول جدید ایران خودرو

نظر شما درباره این طرح فروش جدید ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)