حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی Note 10 Lite منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ به طور فعالانه‌ای در حال ارائه آپدیت اساسی اندروید ١٢ به همراه رابط کاربری OneUI 4.0 برای گوشی‌های واجد شرایطش است. پس از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی نوت ١٠، بالأخره نوبت به گلکسی نوت ١٠ لایت رسیده است. در ادامه، به جزئیات آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی Note 10 Lite می‌رسد.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی Note 10 Lite ارائه شد

ما حدود ١ سال و نیم پیش در ترنجی نخستین نگاه خود را به گلکسی نوت ١٠ لایت داشتیم.

 

نخستین نگاه ترنجی به گلکسی نوت ۱۰ لایت سامسونگ

 

بر اساس گزارش YTECHB، سامسونگ برنامه ارائه آپدیت اندروید ١٢ برای محصولات خود را در اولویت قرار داده است. هم اکنون، سامسونگ جلوتر از برنامه قبلی خود برای ارائه آپدیت OneUI 4 بر پایه اندروید ١٢ برای گوشی‌ها و تبلت‌هایش است. سامسونگ قبل از این، به روزرسانی اندروید ١٢ را برای دو گوشی گلکسی نوت ١٠ و گلکسی نوت ١٠ پلاس ارائه کرده بود.

اما پس از گوشی‌های گران‌تر سری گلکسی نوت ١٠، این بار آپدیت اندروید ١٢ برای سامسونگ گلکسی Note 10 Lite ارائه شده است. این گوشی، به روزرسانی اندروید ١٢ را به صورت پایدار و نهایی دریافت کرده است. بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده گوشی، به طور فعالانه‌ای در حال کار بر روی آپدیت اندروید ١٢ گوشی‌های خود هستند.

اما در این بین، سامسونگ زودتر از همه کار را شروع کرده است و به صورت گسترده در حال انتشار دادن به روزرسانی اساسی جدید گوشی‌های واجد شرایطش است. جالب این است که کم کم این به روزرسانی به گوشی‌های میان رده سامسونگ راه یافته است؛ اما پرچمداران برخی از شرکت‌ها، هنوز در فاز بتای اندروید ١٢ به سر می‌برند. در حال حاضر، آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی Note 10 Lite در کشور فرانسه و برای کاربران این منطقه منتشر شده است. اما جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا مناطق بیشتری از بازار جهانی به این قافله خواهند پیوست. این آپدیت اساسی جدید برای گلکسی نوت ١٠ لایت، با نسخه فریمور N770FXXU8FUL7 ارسال شده است. اما این نسخه فریمور نسبت به منطقه انتخابی، متغیر است.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی Note 10 Lite

گلکسی نوت ۱۰ لایت

برای جمع بندی، این دستگاه به روزرسانی وصله امنیتی دسامبر ٢٠٢١ را نیز دریافت کرده است. با نصب آپدیت اندروید ١٢ در گلکسی نوت ١٠ لایت، گوشی شما به طور چشمگیری با بهبود عملکرد همراه می‌گردد. همچنین تم‌های رنگی جدید همگام با Material You در این نسخه از رابط کاربری OneUI 4.0 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبق معمول و همان طور که احتمالاً مطلع هستید، به روزرسانی‌های دستگاه‌های هوشمند سامسونگ، به صورت منطقه‌ای و سری به سری عرضه می‌شوند. به دیگر سخن، ممکن است حتی برخی از کاربران فرانسوی هم این به روزرسانی را دریافت نکرده باشند! اما این روند، تا چند روز دیگر پایان می‌یابد و انتشار جهانی به روزرسانی اندروید ١٢ گلکسی نوت ١٠ لایت آغاز می‌گردد.

اگر آپدیت اندروید ١٢ گلکسی Note 10 Lite را هنوز دریافت نکرده‌اید، می‌توانید وارد بخش تنظیمات شوید و با انتخاب گزینه جستجوی به روزرسانی نرم افزاری جدید، وضعیت دریافت آپدیت اندروید ١٢ را در دستگاه خود چک کنید.

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید گلکسی نوت ١٠ لایت چیست؟ آیا گلکسی نوت ١٠ لایت را در زمان خودش دوست داشتید؟ آیا تا به حال از این گوشی استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️