حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آبگرمکن شیائومی MIJIA S1 معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

مثلا شائومی چه محصولی تولید نکرده است؟ آبگرمکن؟ آ … نه! این را هم تولید کرده است. امروز آبگرمکن شیائومی MIJIA S1 معرفی شده و وعده “آب همیشه گرم” می دهد که نوسان دمای کمی هم دارد!

آبگرمکن شیائومی MIJIA S1

شیائومی آبگرمکن گازی MIJIA Zero را در چین معرفی کرده است. این آبگرمکن اولین آبگرمکن گازی این برند است که آب همیشه گرم را ارایه می کند.. قیمت اولیه آن معادل 376 دلار است، اما اکنون با قیمت 313 دلار در مرکز خرید شیائومی پیش فروش می شود.

نکته اصلی فروش این محصول این است که صاحبان آن نیازی به صبر کردن برای گرم شدن آب نخواهند داشت زیرا آب گرم فوری را فراهم می کند. این دستگاه دارای ظرفیت 18 لیتر است و آب لوله را پیش گرم می کند. این امر جریان آب گرم را هنگام بازشدن دوش تضمین می کند. تنظیم گرمای آب دارای یک سیستم دمای ثابت کنترل دقیق ± 0.5 درجه سانتیگراد است و این خطای خیلی کمی به شمار می رود.

آبگرمکن شیائومی

آبگرمکن شیائومی

نصب این آبگرمکن قابل حمل، صاحب خانه را ملزم به تعویض لوله های تامین آب گرم نمی کند. همچنین با لوله برگشت یا بدون آن قابل نصب می باشد. آبگرمکن از پمپ آب با فرکانس متغیر DC استفاده می کند و با توجه به نیاز آب می توان حالت های مختلف تقویت را انتخاب کرد.

آبگرمکن مجهز به 3 عنصر اصلی کنترل دما است که حس تغییرات دمای آب را در آن-واحد ارائه می دهد. همچنین آب و هوا به نسبت مساوی تنظیم می شوند. تفاوت دما به دقت در 0.5 درجه سانتی گراد کنترل می شود بنابراین از تغییرات ناگهانی دمای آب در هنگام روشن و خاموش کردن جلوگیری می شود.

به لطف کنترل آتش تقسیم شده، کنترل دمای گرمایش دقیق تر است. هنگامی که تقاضای دمای آب کم است، قدرت شعله کم به طور خودکار استفاده می شود و دمای آب را می توان تا 35 درجه سانتی گراد تنظیم کرد. هنگامی که تقاضای آب گرم بالا باشد، به طور خودکار به قدرت شعله بالا تغییر می کند تا نیاز را برآورده کند. این دستگاه از چهار حالت حمام، از جمله شستشوی بزرگسالان (43 درجه سانتیگراد)، شستشوی راحت (41 درجه سانتیگراد)، شستشوی کودکان (39 درجه سانتیگراد)، و استفاده از آشپزخانه (36 درجه سانتیگراد) پشتیبانی می کند.

آبگرمکن گازی آب سرد MIJIA Zero S1 همچنین از اتصال دستگاه‌های مختلف در کل خانه پشتیبانی می‌کند و قفل‌های هوشمند درب، حسگرهای انسانی و سایر دستگاه‌ها را برای سفارشی کردن حمام کردن مورد نظرتان به هم متصل می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید همه چیز باید هوشمند باشد؟ چرا که نه!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad MI

لباس زیرم داره ؟
می‌خوام 🗿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)