حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ثبت اختراع کاور جدید آیپد توسط اپل که می تواند به اشکال هندسی مختلفی تبدیل شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت، حق اختراع، لوازم جانبی

شرکت‌های مطرح حوزه فناوری و تولید محصولات دیجیتال، هر ساله اختراعات مختلفی را به ثبت می‌رسانند. با این وجود همه آن‌ها هم قرار نیست به یک محصول نهایی تبدیل شوند. به تازگی اخباری درباره ثبت اختراع کاور جدید آیپد توسط اپل منتشر شده است که این کاور می‌تواند به اشکال هندسی مختلفی تبدیل شود. با ترنجی همراه باشید.

ثبت اختراع کاور جدید آیپد؛ تبدیل به انواع اشکال هندسی

اپل به تازگی حق اختراعی را برای جالب‌ترین پوشش آیپدی که تاکنون دیده‌ایم به ثبت رسانده است. کاوری با سطح و الگوی هندسی که می‌تواند به چندین شکل مختلف تبدیل شود. این طرح جدید که امروز توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده تایید و منتشر شد، اولین بار توسط Patently Apple کشف شد که تمام جزئیات و ایده‌های ممکن را بررسی می‌کرد.

اپل اعلام کرده است که ۹۰٪ لوازم جانبی مربوط شارژ فروخته شده در آمازون جعلی است

همانطور که می‌بینید کل سطح طرح به اشکال هندسی مثلثی تقسیم می‌شود که همگی قابلیت خم شدن در امتداد لبه‌ها را دارند. عملکرد اصلی این کاور آن است که کاربران می‌توانند به طور بالقوه آن را خم کنند تا دستگاه خود را برای مشاهده راحت‌تر در هر زاویه و در هر جهتی نگه‌دارند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این اختراع اپل آن است که قاب خمیده می‌تواند تا دو برابر به عنوان چندمنظوره‌ترین پایه‌ای تا کنون تولید شده است، عمل کند. علاوه بر این، جزئیات ثبت این اختراع نشان می‌دهد که لوازم جانبی همچنین می‌توانند به یک سیستم ذخیره‌سازی انرژی مکمل تبدیل شوند که با انتقال حداقل مقداری انرژی الکتریکی ذخیره‌ شده در عناصر ساختاری، ظرفیت انرژی خود را به دستگاه الکترونیکی اضافه کند. از این رو، اپل می‌گوید که این کیس را می‌توان به عنوان یک تشک شارژ نیز نامید.

ثبت اختراع کاور جدید آیپد

اگر به توضیحات بیشتر نسبت به کاور جدید iPad علاقه‌مند هستید، می‌توانید حق ثبت اختراعی را که امروز در پایگاه داده USPTO به صورت عمومی منتشر شده است را بررسی کنید. اگر اپل چنین چیزی از این پتنت بسازد، باید گفت که چنین قاب راحت با طراحی خاصش می‌تواند راه خود را به آیفون نیز باز کند. از این گذشته، چه کسی از راحتی در شکل دادن به قاب گوشی خود با یک پایه مناسب برای استفاده در هر جهت، لذت نخواهد برد؟ نه تنها داشتن آن فوق‌العاده سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، بلکه حتی بسیار راحت‌تر از این است که همیشه به دنبال چیزی بگردید که دستگاه خود را روی آن نگه‌دارید.

مدیرعامل Anker می‌گوید حذف شارژر اپل از جعبه آیفون‌ها برای این شرکت بسیار مفید بوده است

همانطور که گفته شد، این واقعیت وجود دارد که صرفا وجود یک اختراع تضمین نمی‌کند که این طرح مفهومی، هر چقدر هم که جزئیات ریزی درباره آن وجود داشته باشد، همیشه به یک محصول تبدیل شده و به بازار عرضه شود. به گفته phonearena، اپل طرح‌های بسیار زیادی را هم برای دستگاه‌های الکترونیکی و هم برای لوازم جانبی، نسبت به آنچه که تا به حال تولید کرده است، به ثبت رسانده است. اما نمی‌توان به صورت قطعی امیدوار باشیم که این قاب هندسی شکل‌پذیر آیپد، در آینده نزدیکی وارد بازار شود.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما چنین قاب یا کاوری در آینده وارد بازار خواهد شد؟ اگر چنین اتفاقی رخ دهد، به نظر شما قیمت آن معقول خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان