حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش خواندن پیام حذف شده در واتس اپ

واتس اپ، با وجود این که بهترین پیام رسان موجود نیست، اما کاربران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی به طور روزمره از آن استفاده می‌کنند. مخاطب شما در واتس اپ، می‌تواند پیام خود را حذف کند. اما شما چگونه می‌توانید به خواندن پیام حذف شده در واتس اپ بپردازید؟

آموزش خواندن پیام حذف شده در واتس اپ؛ کاربردی و مهم

برای ارسال پیام‌های واتس اپ بدون نیاز به تایپ کردن، می‌توانید آموزش ما را در ترنجی دنبال کنید.

 

ارسال پیام های واتس اپ بدون تایپ کردن در اندروید و iOS + آموزش

 

به گزارش XDA Developers، واتس اپ یکی از پرکاربردترین سرویس‌های پیام رسانی فوری در سراسر جهان است. چه در حال ارسال پیامک به یک دوست و چه در حال چت گروهی با اعضای خانواده خود باشید، WhatsApp به طور کلی یک برنامه دم دست است. زیرا تقریباً همه از آن استفاده می‌کنند. به دلیل محبوبیت این اپ، واتس اپ چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی از چند دستگاه و اخیراً پیام های ناپدید شده را اخیراً به این پلتفرم معرفی کرده است.

مدتی قبل، واتس اپ قابلیت حذف پیام‌های ارسالی را قبل از خواندن آنها توسط گیرنده اضافه کرد. اگر هنگام تایپ پیام، خطایی مرتکب شده باشید و یا به مخاطب اشتباهی پیام ارسال کرده باشید، این می‌تواند مفید باشد. اما این می تواند تأثیر معکوس بر گیرنده نیز داشته باشد و آنها را بیشتر از حد معمول در کشف آنچه در ابتدا ارسال شده کنجکاو کند. در حالی که WhatsApp به طور رسمی به شما اجازه نمی دهد پیام های حذف شده را بخوانید، راه حلی وجود دارد که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. ما می‌خواهیم به شما خواندن پیام حذف شده در واتس اپ را آموزش بدهیم.

توجه داشته باشید که این راه حل، فقط در گوشی های هوشمند اندرویدی کار می‌کند و متأسفانه در iOS کار نخواهد کرد. ما از یک برنامه دیگر برای این ترفند استفاده خواهیم کرد و این برنامه، به اعلانات گوشی دسترسی خواهد داشت. این یک روش رسمی نیست و برنامه به هیچ وجه به WhatsApp وابسته نیست. دسترسی به اعلان نیز یک مجوز بسیار گسترده و بالقوه مزاحم برای اعطای یک برنامه است. بنابراین لطفاً قبل از ادامه دادن و دادن چنین دسترسی به برنامه، در مورد نیازهای خود بسیار دقیق باشید.

با توجه به این که چت‌های WhatsApp رمزگذاری شده اند، هیچ راهی برای بازیابی پیام حذف شده وجود ندارد. راه حل این است که از برنامه‌ای استفاده کنید که اعلان‌های واتس اپ شما را ردیابی می‌کند. این بیشتر شبیه دسترسی به تاریخچه اعلانات برای پی بردن به پیام حذف شده است. اگرچه تقریباً این برنامه، بی عیب و نقص کار می‌کند. حتی با WhatsApp Business و سایر برنامه‌های پیام رسانی مانند اینستاگرام و تلگرام نیز کار می‌کند.

ابتدا به Play Store بروید و با جستجوی WAMR، آن را روی گوشی خود نصب کنید. چندین برنامه وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند. اما این یکی، همانی است که مرجع آموزش آن را توصیه کرده است. پس از نصب، برنامه را باز کنید و بیانیه سلب مسئولیت را بخوانید و بپذیرید. روی فلش Next ضربه بزنید.

سپس از شما خواسته می‌شود که برنامه‌هایی را که می خواهید نظارت کنید انتخاب کنید. در صورت تمایل، WhatsApp را به همراه سایر برنامه‌های پیام‌رسانی که از آن استفاده می‌کنید، انتخاب کنید.

آن را بخوانید و به سمت راست روی منوها بکشید تا به صفحه تنظیمات برسید. در اینجا روی Enable در کنار Notification Reader ضربه بزنید. اکنون، به برنامه تنظیمات گوشی خود هدایت خواهید شد تا به اعلان دسترسی داشته باشید. برای پیدا کردن WAMR به پایین بروید و روی آن ضربه بزنید. اکنون، روی کلید کنار Allow notification access ضربه بزنید و دوباره روی Allow ضربه بزنید.

پس از اعطای دسترسی به برنامه WAMR، برگردید و روی Allow بعدی ضربه بزنید. تقریباً انجام کل آموزش خواندن پیام حذف شده در واتس اپ، همین است. اکنون سرویسی دارید که تاریخچه اعلانات واتس اپ شما را ذخیره می‌کند. اگر شخصی پیامی را که برای شما ارسال کرده حذف کند، WAMR به شما اطلاع می‌دهد و می‌توانید با ضربه زدن روی اعلان، پیام را بخوانید.

برخی از تلفن‌ها تمایل به مدیریت حافظه رم به صورت تهاجمی دارند که روند اجرای WAMR در پس‌زمینه را از بین می‌برند. بنابراین، توصیه می کنیم برنامه را همیشه در پس زمینه در حال اجرا نگه دارید تا از این اتفاق جلوگیری شود.

هنگامی که شخصی برای شما پیامی ارسال می کند، WAMR محتوای پیام را از اعلانی که در تلفن خود دریافت می‌کنید را ذخیره می‌کند. به این ترتیب، حتی اگر شخصی پیامی را حذف کند، محتوای پیام قبلاً از طریق اعلان در WAMR ذخیره می شود و می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

از آن جایی که این یک راه حل است، محدودیت های خاصی وجود دارد. اگر برخی از مخاطبین را بی‌صدا کرده‌اید و آنها پیامی را که برای شما ارسال شده حذف می‌کنند، نمی‌توانید آن را بازیابی کنید. زیرا اعلان‌های مخاطبین بی‌صدا، غیرفعال هستند. اگر دانلود خودکار رسانه را در واتس اپ غیرفعال کرده باشید، WAMR نمی‌تواند فایل های رسانه‌ای حذف شده را ذخیره کند. همچنین اگر پیام حذف شده برای شما ارسال شده باشد، در حالی که تلفن شما به اینترنت وصل نیست، کار نخواهد کرد. زیرا اعلانی را دریافت نمی‌کنید. اگر می‌توانید با این کاستی‌ها زندگی کنید، این یک راه عالی برای خواندن پیام حذف شده در واتس اپ و تأمین نیاز کنجکاوی شما است! ما همچنان توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب استفاده از چنین برنامه‌هایی، از صلاحدید خود استفاده کنید.

نظر شما در مورد آموزش خواندن پیام حذف شده در واتس اپ چیست؟ آیا شما از این راه استفاده می‌کنید؟ چند بار به دنبال خواندن چنین پیام‌هایی بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
j30

دم gbwhatsapp گرم خودش کلی امکانات داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️