حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی جدید از هواوی با HarmonyOS در راه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

اخیراً یک گوشی جدید هواوی با شماره مدل JLN-AN00 برای مدیریت دسترسی به شبکه تجهیزات مخابراتی یا همان TENAA در چین تأییدیه دریافت کرده است. با توجه به لیست، این گوشی دارای اتصال 4G است و سیستم عامل HarmonyOS را ارایه می کند. به این ترتیب می توان گفت که یک گوشی جدید از هواوی با HarmonyOS در راه است.

یک گوشی جدید از هواوی با HarmonyOS

گوشی جدید هواوی با HarmonyOS در TENAA دیده شد

گوشی جدید هواوی با HarmonyOS در TENAA دیده شد

بقیه مشخصات هواوی JLN-AN00 در حال حاضر ناشناخته است. در حال حاضر، هواوی هیچ گوشی معرفی نشده خاصی برای امسال ندارد. بنابراین باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه از منابع قابل اعتماد دریافت کنیم.

چند روز پیش هواوی تعدادی محصول جدید را برای مصرف کنندگان عرضه کرد که از جمله آنها می توان به جدیدترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو یعنی P50 Pocket اشاره کرد. این گوشی به یک صفحه نمایش عمودی تاشو جدید مجهز شده و نوع جدیدی از تجربه کاربری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. همچنین یک صفحه نمایش دایره ای بیرونی وجود دارد که یک نگاه سریع به اعلان های تلفن شما را امکان پذیر می کند. همچنین به عنوان نمایش دهنده ویجت ها عمل می کند.

به غیر از هواوی P50 Pocket، این شرکت چینی ساعت هوشمند Watch D را معرفی کرده است که می تواند فشار خون شما را اندازه گیری کند.

هواوی همچنین اعلام کرد که HarmonyOS در حال حاضر 300 میلیون نصب فعال روی دستگاه‌ها را تکمیل کرده است. این آمار مجموعه‌ای از پتانسیل های جدید را برای رشد آتی سیستم عامل به ارمغان می‌آورد. این عدد شامل 200 میلیون دستگاه از برند هواوی و 100 میلیون دستگاه HarmonyOS Connect از فروشندگان شخص ثالث است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی جدید Huawei که به سیستم عامل هارمونی مجهز خواهد شد، چه محصولی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

😂 وقتی سایت ترنجی نمیتونه تشخیص بده ما که دیگه هیچی، ولی خب بی صبرانه منتظر آبدیت جهانی هارمونی هستم که به گوشیم بیادو نصب کنم تا بیینم چطوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)