حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو نقد و بررسی سامسونگ Galaxy S21 FE را پیش از معرفی رسمی ببینید : اندروید ۱۲ و حذف شارژر

سامسونگ Galaxy S21 FE به مانند پیکسل های گوگل وارد وادی جدید از لو رفتن شده است! به این صورت شما همین حالا می توانید ویدیو نقد و بررسی سامسونگ Galaxy S21 FE را پیش از معرفی رسمی تماشا کنید.

بررسی سامسونگ Galaxy S21 FE

خب، ابتدا با جعبه بدون شارژر گلکسی S21 FE آغاز می کنیم. سامسونگ دیگر در این نسل خانواده FE تصمیم به قرار دادن شارژر ندارد. همانطور که در ویدیو خواهید دید و در تصویر زیر هم می بینید، در جعبه Galaxy S21 FE خبری از شارژر نیست.

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE

اما خبر خوب این است که گلکسی S21 FE با اندروید ۱۲ پیش فرض ارایه می شود. با توجه به سیاست ارایه ۳ آپدیت اساسی سامسونگ، این یعنی گوشی اقتصادی آن ها تا اندروید ۱۵ آپدیت خواهد شد، البته احتمالا‍! در مقایسه با اندروید ۱۰ پیش فرض گلکسی S20 FE می بینیم که اندورید پیش فرض محصول جدید ۲ نسل جدیدتر است.

اندروید ۱۲ روی Galaxy S21 FE

اندروید ۱۲ روی Galaxy S21 FE

اگر دوست دارید نگاهی کلی به گلکسی S21 FE و کیفیت دوربین آن یا لیست سخت افزاری آن که شامل تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ می شود داشته باشید، ویدیو زیر را تماشا کنید:

اطلاعات قبلی ما تایید می کند که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز متغیر است. این شاید یکی از اصلی ترین مواردی بود که در Galaxy S20 FE جای خالی‌اش حس می شد. با متغیر شدن رفرش ریت، عمر باتری بهبود پیدا خواهد کرد.

چیپست اسنپدراگون 888 شاید در این بازه زمانی دیگر لقب جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام را نداشته باشد، با این حال اگر قیمت گذاری گلکسی S21 FE بتواند شیرین تر از دیگر دستگا های مجهز به این تراشه باشد، باز هم جذاب است.

دوربین گلکسی S21 FE

دوربین گلکسی S21 FE

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۱ اف ای متشکل از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.8 و OISدر کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل با f.2,2 است. دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با f/2.4 و زوم ۳ برابر اپتیکال به عنوان دوربین سوم ارایه می شود. دوربین سلفی با وضوح 32 مگاپیکسل (دریچه دیافراگم f/2.2) هم در این فایل نمایش داده می شود.

این گوشی دارای 6/8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی (به ظاهر غیر قابل ارتقا) و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 25 واتی است. با این حال، باز هم مثل نسل قبل جعبه خرده فروشی شامل یک شارژر 15 واتی است.

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در گلکسی اس ۲۱ اف ای

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در گلکسی اس ۲۱ اف ای

سامسونگ Galaxy S21 FE تقریبا مثل هر دستگاه رده بالا یا حتی رده متوسط این شرکت، خدماتی مانند Samsung Health، Pay و DeX را ارائه خواهد کرد. سامسونگ می‌خواهد Galaxy S21 FE را در چهار رنگ زیر ارایه کند:

  1. ۱- زیتونی
  2. ۲- گرافیت
  3. ۳- سفید
  4. ۴- یاسی یا اسطوخودوسی

در دسترس بودن این گوشی بسته به بازار متفاوت است. این گوشی قرار است در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰ در نمایشگاه CES به صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی S21 FE برای شما جذاب است؟ آن را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 25 واتی است🤗😅😅

اونوقت 120wشیا فوقوالنور حساب میشه!🤔😶😅

Mohammadr

مثه اینکه همونم تو جعبه نذاشته… بعد شیائومی 120 وات و 67 وات تو جعبه قرار میده

mr.veyani

همونو بگو بعد قیمت هم هرچی بده به شیا نمی رسه البته بدون شارژر 🤣

vahid

ربطی به این مطب نداره ولی الان که داشت اس۲۱feرو با اس۲۱ الترا تو بخش ظاهر و طراحی پشت مقایسه میکرد تو ی قسمت از فیلم متوجه شدم که اگه اس ۲۱الترا رو کادر دوربینشو برداری میشه اس۲۲نوت یا الترا که رندراش همه گیر شده الان

ARMTIN

سلام خدمت اقای عطایی

رندر های رسمی نسخه چرم ادیشن شیاومی ۱۲ منتشر شد ‼️
https://xiaomiui.net/xiaomi-12-official-renders-are-out-1889/

پوستر رسمی به همراه ویدیو از مشخصات نمایشگر شیاومی ۱۲ پرو منتشر شده که جدیدترین فناوری نمایشگر سامسونگ مجهز شده‼️

https://xiaomiui.net/everything-we-know-about-xiaomi-12-pro-display-1854/

ali karimi

سلام، ماشااله به شارز فوق سریعش، تازه همینم نمیخواد بزاره تو جعبه که، ای اپل خدا بگم چیکارت نکنه که هرچی طرح مسخره از تو شروع میشه بعدش دامن اندرویدی هاروهم میگیره، خب خود گوشی مشخصات خوبش، اسنپ888 هستشو با رفرش متغیر120، وگرنه دوربین ها زیاد فرقی نداره، باطری هم که 4500 هستش ولی خب 5000 میبود خیلی بهتر بود، حالا ببینیم قیمتش چطوریه و میارزه خریدش، چونs20fe نسخه 5جی هم عالیه با چیپ اسنپ865، ip68 راستی نگفت این گوشی هم ip68 داره یا نه، البته خب باید داشته باشه نداشته باشه که بدرد نمیخوره که، موفق باشید

صدرا مخملی

به شخصه فکر میکنم شیائومی با می 11 تی پرو قویتر از سال پیش وارد شده و میخواد جای S21FE رو پر کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)