حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو K9x رسما معرفی شد؛ دیمنستی 810 و باتری 5000 میلی آمپری

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، موبایل

اوپو یک شرکت فعال و توانمند در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت همواره محصولاتی خوش قیمت و با سخت‌افزار مناسب عرضه می‌کند. به تازگی اوپو K9x رسما معرفی شد و شاهد حضور چیپست Dimensity 810 و یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اوپو K9x رسما معرفی شد؛ حضور دیمنستی 810 و باتری 5000 میلی آمپری

اوپو به تازگی یک گوشی جدید از سری K9 خود با چیپست Dimensity 810 معرفی کرده است. نام این دستگاه جدید Oppo K9x است. گوشی جدید این شرکت به سه دوربین، یک باتری بزرگ و یک صفحه نمایش تخت با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز شده است.

اوپو K9x رسما معرفی شد

صفحه نمایش اوپو K9x ابعادی 6.5 اینچی دارد و از نوع LCD است. همچنین این گوشی از چیپست Dimensity 810 بهره می‌برد. یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در گوشه بالا سمت چپ آن تعبیه شده است. گزینه‌های رم آن نیز 6 و 8 گیگابایت هستند. از سوی دیگر، حافظه داخلی این دستگاه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. قسمت پشتی دستگاه نیز میزبان یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر است که برای تصویربرداری ماکرو و عملیات عمق سنجی استفاده می‌شود.

اوپو K9x بیست و یکم آذر عرضه خواهد شد

اوپو K9x رسما معرفی شد

اگرچه شرکت اوپو، گوشی جدید K9x را با ColorOS 12 عرضه می‌کند، اما این دستگاه با اندروید 11 عرضه خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن نیز با پشتیبانی از شارژ 33 واتی عرضه می‌شود. همچنین این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صدا در قسمت پایین دستگاه است که این روزها به یک قابلیت نایاب تبدیل شده است.

اوپو K9s با Snapdragon 778G و نمایشگر ١٢٠ هرتزی معرفی شد

این شرکت در حال حاضر قیمت گوشی هوشمند جدید خود را اعلام نکرده است. تاریخ عرضه این گوشی تا قبل از 27 دسامبر مشخص خواهد شد. K9x در رنگ‌های بنفش، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

 

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ با توجه به مشخصات ذکر شده، این گوشی هوشمند ارز خرید بالایی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان