حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان HTC Wildfire E2 Plus با نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

اچ تی سی فعلا با گوشی های اقتصادی به حیات نباتی خود ادامه می دهد. تایوانی ها هم مثل ژاپنی ها و کره ای ها، سهم زیادی از بازار موبایل را به چینی ها باخته اند. با این وجود امروز خبر خوبی برای طرفدارات اچ تی سی داریم. یک گوشی ۱۷۶ دلاری با نمایشگر ۶.۸ اینچی می تواند جالب باشد؟ خب باید بگویم که گوشی ارزان HTC Wildfire E2 Plus با نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی رسما معرفی شده و می توان گزینه جذابی برای رده قیمتی خود باشد.

گوشی ارزان HTC Wildfire E2 Plus

جدیدترین عضو اضافه شده به مجموعه آشنای Wildfire با نام HTC Wildfire E2 Plus وارد بازار خواهد شد. این گوشی در بازار روسیه با برچسب قیمتی 12990 روبل یا حدود ۱۷۶ دلار به فروش می رسد. مدل غیر پلاس یعنی Wildfire 2 حدودا ۱۵ ماه پیش معرفی شده بود و ۱۲۰ دلار قیمت داشت.

HTC Wildfire E2 Plus

HTC Wildfire E2 Plus

قسمت جلویی گوشی تا حد زیادی توسط نمایشگر اشغال شده است (بدیهی است)، اما یک چانه یا حاشیه لبه پایین کاملاً قابل توجه نیز وجود دارد. صفحه نمایش 6.82 اینچی IPS LCD با وضوح صفحه نمایش HD+ و رفرش ریت استاندارد 60 هرتز است. یک بریدگی قطره ای در بالای آن قرار دارد که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. البته که رزلوشن HD برای نمایشگر تقریبا ۷ اینچی واقعا با استانداردهای ۲۰۲۱ همخوانی ندارد اما به هر حال رده قیمتی را باید توجه داشته باشیم.

در پشت، یک ماژول دوربین مستطیلی وجود دارد که چهار دوربین را در خود جای داده و شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می شود.

اچ تی سی Wildfire E2 Plus از پردازنده ۱۲ نانومتری هشت هسته ای UNISOC Tiger T610 استفاده می کند. این دستگاه باتری 4600 میلی آمپر ساعتی دارد که به نظر نمی رسد از شارژ سریع پشتیبانی کند اما پورت آن USB C ذکر شده است. علاوه بر این، این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت، جک هدفون و اسلات کارت microSD است.

به نظر می رسد یک انتخاب 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی تنها گزینه برای خریداران باشد. این گوشی گوشی به اندروید 11 مچهز شده است. متاسفانه خبری درباره عرضه جهانی این گوشی اچ تی سی نداریم.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی با نمایشگر بزرگ HTC چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب گوشی نسبتأ خوبی هستش، ولی نمیدونم این چیپستهای یونیسکunisoc چه برتری های نسیت به هم رده های خودش یعنی اسنپ سری4 یا 6 دارن که بعضی از شرکتها در گوشی های خودشون استفاده میکنن، خب اسنپ سری6 هستش حتی سری4 فایوجی هم داره، ااان HTC با این گگشی خوب عمل کرده و مشخصات بدی هم نداره و قیمت خیلی خوب ولی بااین چیپست یجورایی کارو خراب کرده، تازه چیپهای مدیاتک هم هستش که خیلی هم عالی هستن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)