حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا کارمندان بخش MIUI شیائومی به‌واقع بیشتر از آیفون استفاده می‌کنند؟ شیائومی پاسخ می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

تولیدکننده چینی محصولات الکترونیکی، شیائومی، یکی از برترین شرکت‌های عرضه‌کننده گوشی هوشمند در سطح جهان به‌شمار می‌رود. با این حال، اخیراً گزارشاتی منتشر شده است مبنی‌بر اینکه بسیاری از کارکنان شیائومی به‌خصوص کارمندان بخش MIUI، از آیفون اپل بیشتر از گوشی‌های متعلق‌به خود این شرکت استفاده می‌کنند. این گزارش ادعا می‌کند که کارمندان MIUI علاقه‌ای به استفاده از اندروید و MIUI ندارند؛ چراکه این رابط‌کاربری، دارای باگ‌های فراوانی در خود بوده و این موارد بسیار آزاردهنده است. اگر کارمندان MIUI، خود به استفاده از این پوسته علاقه‌ای نداشته باشند، چگونه می‌توانند مشکلات آن را برطرف کنند؟ این سؤال در چند روز گذشته به یک موضوع اساسی و مهم تبدیل شده است. با این حال، Jin Fan، مسئول بخش MIUI شیائومی، به‌تازگی و با توجه به مسائل مطرح‌شده، واکنش نشان داده و سعی در برطرف کردن ابهامات موجود دارد.

استفاده کارمندان شیائومی از گوشی آیفون اپل

به‌گفته Jin Fan، این شرکت کارمندان خود را مجبور به استفاده از گوشی‌های هوشمند شیائومی نمی‌کند. وی در بیانه‌ای رسمی اعلام کرده است:

“اگرچه تیم MIUI همه را ملزم به استفاده از یک تلفن‌همراه خاص نمی‌کند، اما تقریباً همه (بیش از 95 درصد) کارمندان این بخش، از گوشی‌های هوشمند شیائومی استفاده می‌کنند و چند درصد باقی‌مانده نیز، طبیعتاً طرفدار آیفون هستند.”

بنابراین طبق ادعای جین فن، از هر ده کارمند MIUI، تنها یک نفر از گوشی آیفون اپل استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، او همچنین اشاره کرد که گوشی هوشمند خودش در 9 سال گذشته، شیائومی بوده است. چندی پیش، وی گوشی Xiaomi Civi را خریده و از آن استفاده می‌کند زیرا تلفن‌های همراه با نمایشگرهای نسبتاً کوچک‌تر را ترجیح می‌دهد. فن همچنین ادعا می‌کند که تجربه کلی استفاده از این گوشی میان‌رده شیائومی، بسیار خوب بوده است.

استفاده کارمندان شیائومی از گوشی آیفون

استفاده کارمندان شیائومی از گوشی آیفون

یکی دیگر از کارمندان شیائومی با نام Fang Ming نیز، ادعا کرده است که عدم استفاده از یک گوشی شیائومی به‌عنوان دستگاه اصلی روزانه هنگام کار در این شرکت، بسیار دشوار است. این مورد بدین دلیل است که فعالیت‌های مهمی وجود دارد که زندگی و کار را برای کارکنان آسان‌تر می‌کند. به‌گفته این کارمند، گوشی هوشمند شیائومی کارت‌های کاری، فیش‌های غذا، کارت‌های اعتباری و بانکی، کارت اتوبوس، کارت شهروندی، سوئیچ ماشین و غیره را با یکدیگر و در یک مکان ادغام می‌کند.

با این حال، به‌عنوان یک مدیرمحصول، گاهی اوقات واجب است که از محصولات رقیب برای یادگیری از رقبا و بهبود وضعیت و ضعف شرکت خود، استفاده کرد.

دیدگاه شما در این مورد چیست؟ به‌نظر شما آیا کارکنان داخلی یک شرکت تولیدکننده تلفن‌همراه، نباید از گوشی‌های متعلق‌به برند رقیب استفاده کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

این که جزو بدیهیات می باشد که ۹۰ درصد کارکنان شیامی از شیامی استفاده کنند ، می بایست یه مطلب در مورد اینکه چند درصد کارکنان اپل از آیفون استفاده میکنند بزارید ،
مصرف کنندگان اپل بخشی از یک یا چند دسته چهار گروه زیر هستن
بخش اصلی دختران نوجوان و جوان که از پارتنر یا همسر و پدرشون کادو میگیرن
بخش دوم کسانی که از طرف شرکت اپل مجبور به استفاده هستند یا در ازای استفاده پول و پاداش می‌گیرند
بخش سوم کسانی هستند که در سالهای رونق و شکوفایی و پیشرو بودن اپل (فاصله بین اولین آیفون تا مرگ استیون ) از این محصول استفاده میکردند و الان براشون سخته وارد اکوسیستم اندروید بشن
بخش چهارم هم افرادی هستن که زیاد از هوش قیاسی بهره ور نیستن و فکر میکنند اگر یک آیفون که در فناوری های نوین چهار سال از اندروید عقب تر هست و قیمت فروشش دوبرابر هزینه ساختش هست استفاده کنند از قشر خاص جامعه حساب میشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی