حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی A23 سامسونگ احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ترند جدیدی است که در گوشی های اقتصادی و پرچمدار سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ دیده خواهد شد. بر اساس همین روند امروز شایعه ای داریم که می گوید دوربین گلکسی A23 سامسونگ احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این یعنی سامسونگ قصد دارد تا دوربین رزلوشن بالا را تا گوشی های اقتصادی خود در سال ۲۰۲۱ ارایه کند.

دوربین گلکسی A23

سامسونگ گوشی های اقتصادی گلکسی A22 4G و 5G را تابستان امسال با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرد. اکنون و در شایعات می شنویم که این شرکت کره ای با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای گلکسی A23 به پیش خواهد رفت.

این خبر از وب سایت هلندی GalaxyClub منتشر شده، که همچنین ادعا کرد که گلکسی A23 مانند نسل قبلی در نسخه‌های 4G و 5G عرضه خواهد شد. با این حال، همه بازارها ممکن است هر دو مدل را دریافت نکنند.

در حالی که بقیه مشخصات گلکسی A23 سامسونگ ناشناخته مانده است، منبع می گوید که ما می توانیم این گوشی هوشمند را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تصور کنیم.

مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً چه زمانی گلکسی A23 را معرفی می کند اما از آنجایی که سری Galaxy Ax3 را باید برای سال ۲۰۲۱ انتظار داشته باشیم، شاید جایی تا اواخر زمستان امسال شاهد معرفی شدن آن باشیم.

قطعا حسگر بزرگتر می تواند انتخاب جذاب تری باشد و امیدواریم که این ترند دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بتواند نام و نشان خوبی برای خود دست و پا کند و مانند دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به یک ویژگی قابل چشم پوشی تبدیل نشود.

نظر شما چیست؟ به دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی برای گوشی های اقتصادی امیدوار هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)