حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه گوشی تاشو جدید هواوی آغاز شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

علیرغم تمام مشکلاتی که هواوی در بازار جهانی با آن مواجه است، این شرکت چینی از نوآوری دست برنداشت. این شرکت موبایل های تاشو تحسین برانگیزی را تولید نموده که طراحی کاملا یکتایی را دارند. در آخرین تلاش این بخش، گزارش شده که تولید انبوه گوشی تاشو جدید هواوی در حال انجام است که خبر بسیار شگفت انگیزی به نظر می رسد.

گوشی تاشو جدید هواوی، قیمت کمتر برای رقابت با Galaxy Z Flip 3

طبق گزارشی که از رسانه های تایوانی منتشر شده است، هواوی تولید انبوه نسل بعدی گوشی تاشو خود را در ماه جاری میلادی آغاز کرده است. ذکر شده که این گوشی با سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ رقابت خواهد کرد اما قیمت آن ممکن است حتی کمتر باشد.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که موفقیت گلکسی زد فلیپ باعث علاقه سایر سازندگان فناوری به این حوزه شده است و آنها نیز می‌خواهند محصولات مشابهی را تولید کنند تا پا به این دسته از گوشی‌های هوشمند بگذارند. تلفن‌های تاشو علیرغم ظاهر آینده‌نگر و ویژگی‌های جالب، از فناوری نابالغ شیشه‌ های تاشو استفاده می‌کنند. همچنین در مقایسه با دستگاه‌های پرچمدار معمولی هزینه بالایی دارند.

حق اختراع منتسب به گوشی تاشو جدید هواوی به نام Mate V

حق اختراع منتسب به گوشی تاشو جدید هواوی به نام Mate V

درباره گوشی تاشو ارزان سامسونگ صحبت شد و بد نیست بدانید که این شرکت Z Flip 3 خود را ۳ ماه و نیم پیش عرضه کرد و در مدت 40 روز توانست به رکورد فروش ۱ میلیون دستگاه برسد. سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ فروش گوشی های هوشمند تاشو را از ۷ میلیون به ۱۳ میلیون افزایش دهد که شامل ۴ میلیون گلکسی زد فولد و ۹ میلیون گلکسی زد فلیپ می شود.

از سوی دیگر، به دلیل محدودیت‌های موجود برای رقیب سامسونگ یعنی هواوی، این شرکت در حال حاضر در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو عقب مانده است. با این حال معرفی هواوی Mate X2 واقعا تاثیرگذار بود.

منابع قبلی فاش کردند که هواوی می‌تواند یک گوشی هوشمند جدید با طراحی تاشو عرضه کند که با سیستم لولای قدرتمندی به نام Mate V عرضه می‌شود. اگرچه، هوآوی در این مورد صحبتی نکرده است.

شاید گوشی تاشو جدید Huawei با نام Mate V ارایه شود

گوشی هواوی Mate V طراحی گوشی تاشو کوچک دارد. نمایشگر اصلی یک صفحه نمایش کامل و کشیده تاشو موبایلی است که به سمت داخل تا می شود. کلیدهای سخت افزاری در سمت چپ و سمت راست شامل دکمه های صدا و پاور هستند. در همین حال، سمت پایین دارای پورت ها و خروجی بلندگو است.

گوشی تاشو هواوی میت وی احتمالاً دارای یک برآمدگی دوربین باشد که بزرگ به نظر می رسد و سیستم دوربین عمودی با لنزهای متفاوت در آن قرار داده شده است. با این حال، فناوری‌های مختلفی وجود دارد که هواوی می‌تواند آن‌ها را در حین معرفی این گوشی عرضه کند.

نظر شما چیست؟ طرفدار گوشی تاشو هستید؟ فکر می کنید که نمونه های ارزان قیمت با طراحی Flipطور برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)