حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y15A با تراشه هلیو P35 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

برند چینی ویوو در سکوت کامل خبری، ویوو Y15A را در فیلیپین معرفی کرد. در همین زمان، Vivo Y15s (2021) که اخیراً در سنگاپور رونمایی شده بود، در اندونزی نیز معرفی شده است. Vivo Y15A مشخصاتی مانند نمایشگری با ناچ قطره ای، تراشه مدیاتک Helio P35 و باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری را در اختیار کاربران می‌گذارد. ویوو Y15s 2021 نیز مشخصات مشابهی با دستگاه مذکور دارد.

ویوو Y15A با برچسب قیمتی ۱۶۰ دلاری رونمایی شد

ویوو Y15A ابعادی ۱۶۳.۹۶×۷۵.۲×۸.۲۸ میلی متری و وزنی ۱۷۸ گرمی دارد. صفحه نمایش این دستگاه ۶.۵۱ اینچی بوده. و از پنل IPS LCD با وضوح HD+ یا همان ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره است. این نمایشگر همچنین نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند، می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ان اشاره کرد. چندی پیش ویوو Y12 نیز با تراشه هلیو P35 رونمایی شد.

ماژول دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلش LED است. این دستگاه با رابط کاربری FunTouch 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. تراشه Helio P35 وظیفه تأمین نیروی پردازشی ویوو Y15A را به عهده دارد. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. مشابه با بسیاری از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، Y15A به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۱۰ وات مجهز است. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، پشتیبانی از کارت GPS، microSD، درگاه microUSB، سنسور اثر انگشت و جک ۳.۵ میلی متری صدا دارد.

همان‌طور که GizmoChinaمی‌گوید، تلفن هوشمند Vivo Y15s (2021) با مشخصات و طراحی یکسانی با Y15A عرضه خواهد شد. اما این دستگاه از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. و همچنین در بخش نرم افزار، به نسخه سبک‌تر یا همان Go اندروید مجهز است.

گوشی Vivo Y12s با مدیاتک Helio P35 رسما معرفی شد

ویوو Y15A با قیمت ۷۹۹۹ پزو فیلیپین (حدود ۱۶۰ دلار آمریکا) معرفی شده است. از طرف دیگر، Y15s (2021) در اندونزی ۱,۸۹۹,۰۰۰ روپیه اندونزی (۱۳۴ دلار) قیمت دارد. این گوشی در رنگ های آبی و سبز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی