حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا Moto G31 فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، موتورولا

در ماه سپتامبر (شهریور) بود که برای اولین بار شایعاتی درباره Moto G31 منتشر شد. چند روز پس از آن، تصاویر واقعی این دستگاه از طریق یک آژانس صدور گواهی به بیرون درز کرد. پس از گذشت حدود یک ماه، اکنون رندر های موتورولا Moto G31 منتشر شده است.

موتورولا Moto G31 جهش بزرگی در بخش نمایشگر خواهد داشت

وب‌سایت 91mobiles رندر های رسمی موتورولا Moto G31 به همراه مشخصات کلیدی آن را منتشر کرده است. در قاب پشتی این گوشی ماژول دوربین سه گانه ای دیده می‌شود که به صورت عمودی و در سمت چپ این قاب قرار گرفته است. لوگوی موتورولا نیز کمی بالاتر از نقطه مرکزی قاب پشتی قرار گرفته است. با دقت در تصاویر موجود، می‌توان فرو رفتگی جزیی این لوگو را مشاهده کرد، که نشان دهنده ادغام آن با سنسور اثر انگشت دستگاه است.

رندر Moto G31

کلید پاور، دکمه های تنظیم صدا و کلید اختصاصی گوگل اسیستنت، همگی در سمت راست قرار گرفته اند. صفحه نمایش این دستگاه دارای یک سوراخ نمایشگر در مرکز نیمه بالایی نمایشگر، برای قرارگیری دوربین سلفی است. طبق گزارش‌های قبلی، قسمت بالایی فریم دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکروفون ثانویه است. سمت چپ فقط یک اسلات سیم کارت دیده می‌شود. در حالی که لبه پایینی فریم شامل میکروفون اصلی، پورت USB Type-C و خروجی اسپیکر خواهد بود.

به گفته منابع، این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار خواهد شد. نکته قابل توجه این است که گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ است. که نسبت به پنل ال سی دی +HD موتو G30 ارتقاء بزرگی محسوب می‌شود. جدا از جزئیات ذکر شده، می‌دانیم که این گوشی دارای شماره مدل XT2173 و اندروید ۱۱ خواهد بود. در نهایت، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند جدید موتورولا از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژر ۱۰ وات به دست کاربران برسد.

موتورولا Moto G30 و موتورولا Moto G10 Power رسما معرفی شدند

 

متاسفانه هنوز اطلاعی درباره تاریخ رونمایی این دستگاه، در دست نیست. با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره Moto G31 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، فعلا که روی کاغذ مشخصات خوبی داره ولی از چیپست گوشیی و دوربین ها چیزی گفته نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی