حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام به زودی اشتراک تولیدکنندگان محتوا را راه اندازی می کند: درآمد رسمی از Instagram

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام قصد دارد به زودی به سازندگان محتوا اجازه دهد از یک مدل جدید درآمدزایی در قالب اشتراک استفاده کنند. این شبکه اجتماعی اخیراً گزینه‌های خرید درون برنامه‌ای را در ایالات متحده اضافه کرده است که برای «اشتراک‌های اینستاگرام» استفاده می‌شود. این به معنی درآمد رسمی از Instagram است.

درآمد رسمی از Instagram

به گزارش TechCrunch، دو سرویس اطلاعاتی پایش نرم افزار و بازی ها یعنی Sensor Tower و Apptopia که تغییرات توضیحات و اسکرین شات های اپلیکیشن ها را رصد می کردند، متوجه شدند که اولین خرید درون برنامه ای “اشتراک های اینستاگرام” اول نوامبر 2021 به لیست اپ استور ایالات متحده اضافه شده است. هزینه این اشتراک برابر 4.99 دلار بوده و چند روز بعد، خرید درون‌برنامه‌ای 0.99 دلاری دیگر به فهرست اضافه شد.

این تغییرات توسط سایر افراد در این صنعت نیز مشاهده شده است، بنابراین به نظر می رسد که فاصله زیای با زمانی که که اینستاگرام آنها را برای کاربران در دسترس قرار دهد، نداریم. با این حال، این شبکه اجتماعی ممکن است به مدتی برای آزمایش اشتراک‌های جدید نیاز داشته باشد، بنابراین ممکن است ابتدا برای گروه کوچک‌تری از تولیدکنندگان محتوا قبل از در دسترس قرار گرفتن عمومی، در دسترس باشد.

ارسال پست ازطریق دسکتاپ توسط اینستاگرام

اینستاگرام

پلن خرید اشتراک اینستاگرام چیست؟

این طرح درآمد از اینستاگرام به آن صورت است که کاربران یک اشتراک خریداری می کنند و به استوری های انحصاری دسترسی خواهند داشت. همچنین، آنها یک نشان عضو ویژه دریافت می کنند و به لایو اختصاصی نیز دسترسی خواهند داشت.

به نوعی شما باید اشتراک ماهانه ۵ یا ۱۰ دلاری بخرید تا بتوانید استوری های اختصاصی تولیدکنندگان محتوا (احتمالا نیازمند تایید اینستاگرام) را ببینید. سپس اینستاگرام از این درآمد بخشی را به تولیدکننده محتوا خواهد داد.

فکر می کنید که این روش درآمدزایی از Instagram برای تولیدکنندگان محتوا مناسب باشد؟ به شکل مشابهی سیستم تبلیغاتی رسمی تلگرام هم به زودی ارایه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)