حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade L9 رسما معرفی شد: قیمت ۸۳ دلاری در سال ۲۰۲۱!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE، اخبار

زد تی ای از یک گوشی هوشمند جدید پایین رده با قیمتی فوق العاده مقرون به صرفه در مکزیک با نام  ZTE Blade L9 رونمایی کرد. این دستگاه دارای مشخصاتی مانند صفحه نمایش با وضوح پایین، تراشه Unisoc و سیستم عامل اندروید نسخه Go است. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات، ویژگی ها و قیمت پایین رده جدید ZTE را با هم بررسی کنیم.

گوشی ZTE Blade L9 با قیمتی فوق‌العاده مقرون به‌صرفه رونمایی شد

گوشی هوشمند ZTE Blade L9 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی TFT است که از وضوح ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده می‌کند. این روز ها اکثر تلفن های هوشمند اگر به سراغ نمایشگر های LCD روند، از فناوری IPS استفاده می‌کنند. اما با توجه به برچسب قیمتی این تلفن هوشمند جدید ZTE، استفاده از پنل TFT قابل توجیه است. در حاشیه بالایی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدئویی و عکاسی سلفی دید می‌شود.

با نگاهی به قاب پشتی ZTE Blade L9 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED دیده می‌شود. زد تی ای برای کاهش هزینه های تولید در این گوشی از سنسور اثرانگشت استفاده نکرده است. لبه سمت چپ آن دارای پورت microUSB و بر روی لبه سمت راست دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود. خوشبختانه در لبه فریم بالایی این گوشی جک ۳.۵ میلی متری صدا دیده می‌شود. و فریم پایین نیز کاملا خالی است و نکته خاصی ندارد.

ZTE Blade L9

تراشه SC7731E Unisoc که شامل یک CPU چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی است، نیروی پردازشی Blade L9 را تامین می‌کند. این گوشی از یک گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. خوشبختانه زد تی ای Blade L9 از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از نظر نرم افزاری نیز در شرایط خوبی قرار دارد و از یازدهمین نسخه اندروید استفاده می‌کند. البته سیستم عامل اندروید این دستگاه نسخه «GO» است که برای گوشی های پایین رده بهینه شده است.

مطابق با گزارش GizmoChina، گوشی Blade L9 دارای باتری ۲,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. و همچنین ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، 3G، Wi-Fi و بلوتوث ۴.۲ را ارائه می دهد. این پایین رده جدید زد تی ای هم اکنون در رنگ های آبی و مشکی در مکزیک در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گوشی با قیمت ۱۶۹۹ پزو مکزیک و یا ۸۳ دلار آمریکا عرضه شده است.

گوشی ZTE Blade A31 با اندروید ١١ نسخه Go رسماً معرفی شد

آیا شما حاضر هستید در برابر دریافت چنین مشخصاتی ۸۰ دلار پرداخت کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

گوشی دکمه ای رو ترجیح میدم ب این… چیه اخه؟
960 در 480 اونم tft. دوربین ک هیچی
باتری 2 هزار؟!
باشه قیمت پایینه ولی اصلا همچین گوشیی مورد نیاز نیس اخه..
تلگرام واتساپ بخوای باهاش بری دو تا نوشته تایپ کنی پیر میشی… و صد البته با صفحه نمایشش کور!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی