حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ ویندوز ۱۱ در نشان دادن درصد باتری: درصدهای بالای ۱۰۰٪

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، مایکروسافت، مشکلات

مثلا فکر کنید که می خواهید درصد باتری لپتاپ یا دستگاه ویندوزی خود را ببینید و با عبارت ۱۱۰٪ مواجه می شوید! شاید فکر کنید که Windows 11 باب شوخی را باز کرده است (!) اما حقیقتا این باگ ویندوز ۱۱ در نشان دادن درصد باتری است. کاربران درباره درصدهای بالای ۱۰۰٪ گزارش داده اند. مایکروسافت هم از این باگ آگاه است و در تلاش برای رفع آن خواهد بود.

باگ ویندوز ۱۱

ویندوز، مانند هر سیستم‌عامل دیگری دارای باگ های متعددی بوده است و برخی از آنها می‌توانند خنده‌دار باشند. جدیدترین باگ سیستم عامل Windows 11 توسط برخی از کاربران که ظاهراً آخرین بیلد 22494 کانال توسعه‌دهنده ویندوز 11 را نصب کرده بودند، مشاهده شده است. این بیلد چند روز پیش منتشر شده است.

این اشکال بصری منجر به این می‌شود که سیستم‌عامل به اشتباه ظرفیت کامل باتری لپ‌تاپ‌ها را بیشتر از 100% گزارش کند که حداقل با فناوری فعلی از نظر فیزیکی غیرممکن است!

باگ باتری ویندوز ۱۱

باگ باتری ویندوز ۱۱

به عنوان مثال، یک کاربر در ردیت به نام GlitchyDragon65 اسکرین شاتی از دسکتاپ خود را در تاپیک ویندوز 11 منتشر کرد که عبارت 115٪ را برای باتری کاملا شارژ شدن آن نشان داده است. تصویر همچنین نشان می دهد که کاربر در حال اجرای ویندوز ۱۱ نسخه توسعه دهندگان Dev Channel Build 22494 است.

یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Zondax، که پست او تاکنون بیش از هزار رای موافق را به خود اختصاص داده است، قبلاً در همین ساب ردیت در این مورد پست کرده است. تصویر اول ظرفیت باتری را 103 درصد نشان می دهد که بعداً به 104 درصد افزایش یافت.

باگ باتری ویندوز ۱۱

باگ باتری ویندوز ۱۱

خوشبختانه، جنیفر جنتلمن، مهندس مایکروسافت متوجه این پست‌ها شده و می‌گوید که این شرکت در حال بررسی این موضوع است زیرا گزارش‌های زیادی از این باگ وجود دارد. جالب اینجاست که او همچنین تایید می‌کند که این نقص باتری در بیلدهای قدیمی‌تر Dev نیز وجود داشته و با آخرین نسخه 22494 ایجاد نشده است.

این چیزی است که جنتلمن در این دو پست بیان کرده است:

ما در حال بررسی آن هستیم، چند گزارش در مورد بیلد کانال توسعه دهنده اخیر وجود دارد.

کانال توسعه دهنده؟ اگر چنین است، ما در حال بررسی آن هستیم، در حال حاضر گزارش های پراکنده ای برای چند بیلد وجود دارد.

مهم است که توجه داشته باشید که این نوع اشکالات را باید در بیلدهای پیش نمایش، به ویژه در کانال Dev، انتظار داشت.

شما چنین باگی را در ویندوز ۱۱ دیده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)