حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده مراسم سامسونگ Unpacked 2021 Part 2

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

مراسم سامسونگ Unpacked 2021 Part 2 برای امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که چه محصولاتی در این مراسم رونمایی خواهند شد اما درباره احتمال رونمایی از یک پروژکتور به نام Freestyle صحبت شده است. اگر این مراسم سامسونگ را می خواهید دنبال کنید، اینجا درباره نحوه تماشای پخش زنده مراسم سامسونگ Unpacked 2021 Part 2 صحبت خواهیم کرد.

پخش زنده مراسم سامسونگ Unpacked 2021 Part 2

سامسونگ یک رویداد غیرمنتظره به نام Galaxy Unpacked 2021 Part 2 را امروز عصر برگزار می کند. در حالی که این شرکت دقیقاً مشخص نکرده است که در این رویداد از چه چیزی رونمایی می کند، اما اشاره کرده است که “تجربیات جدیدی را برای بیان خود از طریق فناوری، باز می کند”.

مراسم Unpacked جدید

این رویداد Unpacked 2021 بصورت آنلاین برگزار می شود، مانند رویدادهای قبلی Unpacked 2021 که در آن سامسونگ از سری Galaxy S21 ، Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 رونمایی کرد. شما می توانید پخش زنده این رویداد را در کانال YouTube سامسونگ و وب سایت این شرکت تماشا کنید.

برای تماشای پخش زنده مراسم آنپکد پارت ۲ سامسونگ از وب سایت این شرکت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. برتری این روش تماشای پخش زنده این است که به فیلترشکن نیازی نیست.

📽️📽️ تماشای پخش زنده مراسم آنپکد پارت ۲ سامسونگ از وب سایت این شرکت 📽️📽️

همچنین شما می توانید برای کنترل بهتر روی کیفیت پخش و کنترل مصرف ترافیک خود، با روشن کردن فیلترشکن و در همین صفحه از کادر زیر به تماشای پخش زنده مراسم سامسونگ از طریق یوتیوب بپردازید:

شایعه شده است که این شرکت کره جنوبی می خواهد رنگ های جدیدی را برای گوشی های هوشمند سری Z خود رونمایی کند. اگر این واقعیت داشته باشد، این اولین باری است که شرکت رویدادی جداگانه فقط برای انواع جدید رنگ محصولات موجود برگزار می کند. این شرکت همچنین می تواند همکاری ویژه ای را برای محصولات فعلی و آینده خود در رویداد Galaxy Unpacked Part 2 اعلام کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید امروز عصر چه مواردی را از سوی سامسونگ شاهد باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)