حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید Nokia 6310 به مناسب بیستمین سالگرد تولد آن، معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، نوکیا

بسیاری از ما در طول زندگی خود از فیچرفون‌های نوکیا استفاده کرده‌ایم. این گوشی‌ها، معمولاً فروش بسیار بالایی داشته‌اند و افراد زیادی از آن‌ها رضایت داشته‌اند. نوکیا به تازگی از نسخه جدید Nokia 6310 نود پرده برداشته است. این اتفاق، به مناسبت بیست سالگی این دستگاه رخ داده است.

نسخه جدید Nokia 6310 رسماً رونمایی شد!

نوکیا طی دهه‌های گذشته، مدل‌های زیادی از گوشی‌های همراه خود را معرفی کرد و توانست سهم بسیار زیادی از بازار این گوشی‌ها را از آن خود کند. به گفته Gizmochina، نوکیا یکی از گوشی‌های کلاسیک و نوستالژی خود را به زندگی بازگردانده است. نوکیا ۶٣١۰ که به دلیل مقاومت بالا و بازدهی باتری زیاد شناخته می‌شد، نزدیک به ٢٠ سال پیش عرضه شد. بنابراین، مدت زیادی از رونمایی این گوشی می‌گذرد.

به گفته نوکیا، عرضه مجدد این گوشی با مشخصات به روز برنامه ریزی شده بوده است و مطابق با بیست سالگی این گوشی به وقوع پیوسته است. نسخه جدید Nokia 6310، مجهز به نمایشگر ٢.٨ اینچی است. نمایشگر مدل قدیمی، ١.٨ اینچی بود. این دستگاه، به تراشه Unisoc مدل 6531F تجهیز شده است. همچنین ٨ مگابایت حافظه رم به همراه ١۶ مگابایت حافظه داخلی در این گوشی موجود است. سیستم عامل نسخه جدید Nokia 6310، همان +S30 است. در این نسخه از سیستم عامل، آیکون‌ها بزرگ‌تر شده‌اند و دسترسی به منو ساده‌تر شده است.

این گوشی دوربین اصلی ٠.٣ مگاپیکسلی را داراست. این دوربین از فلش LED نیز برخوردار است. درگاه کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی موجود است که به کاربران اجازه استفاده از حداکثر ٣٢ گیگابایت MicroSD را می‌دهد. بلوتوث نسخه ۵.٠ و وای فای در کنار پشتیبانی از دو سیم کارت و رادیو FM، همگی در این دستگاه موجود هستند.

ظرفیت باتری Nokia 6310 جدید، برابر با ١,١۵٠ میلی آمپر ساعت است. نوکیا می‌گوید که این گوشی می‌تواند در ٧ ساعت مکالمه مدوام، روشن بماند. این گوشی می‌تواند چندین هفته در حالت آماده به کار دوام بیاورد. باتری این گوشی به صورت دستی قابل تعویض است. نوکیا در کنار این گوشی خود، شارژر و کابل USB را ارائه می‌دهد. نسخه جدید نوکیا ۶٣١٠، با قیمت ۵٩.٩٩ پوند (معادل ٨٢ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. جزئیات عرضه آن در بازارهای دیگر، مشخص نیست.

نظر شما در مورد این گوشی جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

نوکیا جان به خودت بیا ، تو اپل نیستی که هر آشغالی زدی با هر قیمتی ازت بخرن ، مشتریان تو مانند بقیه مشتریان غیراپلی به نوآوری و ارزش خرید و کارایی پول میدن و برای رفع عقده های درونشان و جلب توجه گوشی نمیخرن،
نوکیا تو یادآور اولین پیام ها و تماس های مایی کاری کن آخرین تماس و پیام هامون هم با تو باشه ، آفرین پسر تلاش کن تو میتونی همون جور که قبلا تونسته بودی

Faez

باشه اصلا شما درست میگی اپل کارایی نداره الکی پول اضافی میگیره اصلا حق با شماست

mehpsa

حالا اصلا من دروغ میگم ، شما چرا ناراحت میشن ، مگه سهامدار اپل هستی یا تیم کوک با ناراحتی شما ناراحت میشه ، الان اگه شما بزرگ‌ترین مشکلی داشته باشید کل شرکت اپل. وکارکنانش یک هزار تومنی کمک شما نمیکنن ، پس تعصب الکی رو بزار کنار و اگه کسی به اپل توهین کرد ناراحت نشو و گریه هم نکن ، اینها یک مشت شرکت هستن که به دنبال منافع خودشان هستند و تو هم باید به دنبال منافع خودت باشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️