حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ گیمینگ Acer Nitro 5 با نمایشگر ١٧.٣ اینچی و RTX 3050Ti عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسر، لپ‌تاپ

ایسر یکی از شناخته شده‌ترین برندهای فعال در حوزه لپ تاپ‌ها است. لپ تاپ‌های این کمپانی، معمولاً در بازه‌های قیمتی مختلفی حضور دارند. حال، لپ تاپ گیمینگ جدید این کمپانی که Acer Nitro 5 نام دارد، روانه بازار شده است. این لپ تاپ، اکنون دارای ویژگی‌ها و امکانات جدیدتری است.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ گیمینگ Acer Nitro 5

همان طور که گفتیم، کمپانی Acer طرفداران زیادی دارند و کم‌تر کسی دیده می‌شود که آن را نشناسد. به نقل از Gizmochina، ایسر لپ تاپ گیمینگ جدید خود را تحت سری Acer Nitro 5، معرفی و عرضه کرده است. این لپ تاپ تازه وارد، با نمایشگر ١٧.٣ اینچی به همراه وضوح Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی به دست کاربران خواهد رسید. قلب تپنده این لپ تاپ گیمینگ، پردازنده Core-i7 نسل یازدهم اینتل است. تراشه گرافیکی استفاده شده برای این لپ تاپ، RTX 3050Ti است. اگرچه که حداکثر قدرت این لپ تاپ به صورت دقیق مشخص نشده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro 5، در واقع اوایل امسال پا به عرصه وجود گذاشت. اما نسخه جدید آن که اخیراً معرفی شده است، چند ویژگی جدید را به همراه دارد. اگرچه که طراحی مشکی و قرمز این لپ تاپ با لبه‌های مخروطی حفظ شده است. صفحه کلیدی با اندازه کامل برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. شارژر بشکه‌ای را نیز فراموش نکنید. این نسخه جدید از لپ تاپ Acer Nitro 5، با قیمت ١,١٩٩.٩٩ دلار قابل دسترسی خواهد بود. در این نسخه از Acer Nitro 5، ١۶ گیگابایت حافظه رم و ١ ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD ارائه می‌شود. این برای لپ تاپ‌های گیمینگ بازه قیمتی مورد اشاره، کاملاً مناسب است.

نسخه جدید Acer Nitro 5، مجهز به درگاه Thunderbolt 4، سه درگاه Type-A، درگاه HDMI و جک ٣.۵ میلی متری هدفون است. عرضه نهایی این لپ تاپ، از همین ماه انجام می‌گیرد. مدل‌های کوچک‌تر این لپ تاپ نیز همراه با آن عرضه خواهند شد. مدل کوچک‌تر این لپ تاپ، قیمت ٧۶٩.٩٩ دلاری داشته و نمایشگری ١۵.۶ اینچی با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی را داراست. این نسخه کوچک‌تر، دارای پردازنده مرکزی Core-i5 نسل یازدهم به همراه ٨ گيگابايت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه SSD می‌باشد. تراشه گرافیکی آن نیز Nvidia GTX1650 نام دارد. درگاه‌های این نسخه کوچک‌تر، مانند مدلی است که هم اکنون آن را معرفی کردیم. البته در ظرفیت باتری آن نیز تغییراتی اعمال شده است.

نظر شما در مورد لپ تاپ گیمینگ Acer Nitro 5 چیست؟ فکر می‌کنید که شاهد حضور آن در ایران باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️