حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم سخت افزاری آمازون: امسال از چه محصولاتی در این مراسم رونمایی شد؟

آمازون بیشتر به عنوان یک سرویس دهنده اینترنتی برای فروش محصولات دیده می‌شود. اما این کمپانی، در بخش‌های زیادی فعالیت دارد. یکی از شاخه‌های فعالیت کمپانی آمازون، محصولات سخت افزاری است. مراسم سخت افزاری آمازون برای پاییز سال ٢٠٢١ برگزار شده است. ما در این رویداد، شاهد رونمایی از محصولات جذاب و جدیدی بوده‌ایم.

مراسم سخت افزاری آمازون

به گزارش Android Authority، دیروز رویداد پاییزی آمازون در سال ٢٠٢١ برگزار شده است. مانند بسیاری دیگر از محصولات سخت افزاری عرضه شده توسط آمازون، ما باز هم شاهد ارائه محصولات مخصوص خانه بودیم. در همین حین، آمازون از جزئیات دیگری پرده برداشت که در ادامه، به آن‌ها نیز می‌پردازیم. توجه داشته باشید که این محصولات، هم اکنون یا در فاز پیش فروش هستند و یا به زودی. قابل خریداری خواهند بود.

ترموستات هوشمند

مراسم سخت افزاری آمازون: ترموستات هوشمند

آمازون سرانجام با ساخت یک محصول هوشمند و ساده که مجهز به دستیار صوتی الکسا است، در نهایت وارد بازار ترموستات‌های هوشمند می‌شود. آمازون می‌گوید که این ترموستات در اغلب خانه‌ها با سیم کشی معمول نیز کار می‌کند. شما می‌توانید با تعیین این که داخل یا بیرون خانه هستید، این ترموستات را کنترل کنید. اما اگر نخواهید که الکسا برای شما دما را تنظیم کنید، می‌توانید به صورت دستی این کار را انجام دهید. بر اساس اعلام رسمی آمازون، قیمت این ترموستات هوشمند برابر با ۵٩.٩٩ دلار است. این در حالی است که رقبا، با قیمت حدوداً دو برابری این محصول را به فروش می‌رسانند.

اکو Show 15

جدیدتری Eco Show رونمایی شده در مراسم سخت افزاری آمازون، بسیار متفاوت از دیگر محصولات آمازون بوده است. این دستگاه به جای این که یک دستگاه متکی به پیشخوان باشد، می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. هرچند می‌توانید برای آن، پایه‌ای را نیز تهیه کنید. همچنین به دلیل استفاده از نمایشگر ١۵.۶ اینچی جدید، طراحی بصری و نرم افزار Eco Show 15 از قبل متمایز است.

به جز این‌ها، اکو Show 15 از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید از آن برای انجام دستورات نود استفاده کنید. این Eco Show مانند قبل، از Sling TV پشتیبانی می‌کند. آمازون قیمت ٢۴٩.٩٩ دلاری را بر روی آن قرار داده است.

آمازون Glow

دستگاه جدید دیگری که آمازون معرفی کرده است، آمیخته‌ای از تماس تصویری و فعالیت‌ها است. این محصول، مانند یک تلفن هوشمند در یک پروژکتور کوچک است. به لطف این دستگاه، کودکان می‌توانند به سادگی با والدین، دوستان، معلمان و انواع افراد تعامل داشته باشند. همچنین نمایشگر لمسی در Amazon Glow موجود است که به کودکان اجازه می‌دهد تا بازی کنند، معما حل کنند و یا سایر فعالیت‌های مورد علاقه خود را انجام دهند.

شرکت‌های بزرگی از جمله Disney و Mattel و Hasbro در Amazon Glow همکاری کرده‌اند. آمازون قصد دارد تا در آینده با شرکت‌های بیشتری همکاری کند. آمازون Glow، دارای نمایشگر ٨ اینچی از نوع LCD است. اندازه آن نیز به اندازه یک جعبه غلات است. در نهایت، اعلام شده است که قیمت این محصول، برابر با ٢۴٩.٩٩ دلار خواهد بود. اما قرار نیست که همه به این دستگاه دسترسی داشته باشند و قیمت مذکور، تنها برای درخواست زود هنگام خرید بود. در واقع قیمت عمومی این دستگاه، ٢٩٩.٩٩ دلار است.

مچ بند Halo View

مراسم سخت افزاری آمازون: مچ بند Halo View

این مچ بند هوشمند، یکی از محصولات متمایزتر و جذاب‌تر مراسم سخت افزاری آمازون بوده است. مچ بند Halo View، از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد. عمر باتری ۷ روزه، یکی از مختصه‌های این مچ بند است. زمان شارژ کامل halo View، برابر با ٩٠ دقیقه است. آمازون می‌گوید که مچ بند هوشمند جدیدش از ١٠٠ حالت جدید ورزشی پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ مختلف روانه بازار می‌شود. سنسور تشخیص میزبان ضربان قلب در کنار تشخیص دمای پوست، در Halo View حضور دارند. شما می‌توانید از این مچ بند هوشمند در هنگام شنا استفاده کنید. پایش کیفیت خواب و سنجش سطح اکسیژن خون، از دیگر قابلیت‌های این مچ بند است. آمازون برچسب قیمتی ٧٩.٩٩ دلاری را بر روی Halo View قرار داده است.

آمازون Ring Alarm Pro

چرا ما به یک روتر وای فای و ترمینال امنیت هوشمند جدید نیاز داریم؟ چرا دقیقاً دستگاه‌ها در عین حال دو کار را انجام نمی‌دهند؟ خب، باید بگوییم این همان کاری است که Amazon Ring Alarm Pro انجام می‌دهد. این محصول، یک روتر وای فای است که همزمان، وظیفه ترمینال پایه امنیت را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید با خریداری این محصول، از افزونه‌ها و لوازم جذاب آن نیز بهره مند شوید.

شما همچنین قادر خواهید بود تا گره‌های Mesh را به این دستگاه اضافه کنید تا بدون نیاز به خریداری یک ترمینال پایه جدید، از اینترنت Mesh بهره گیری کنید. نسخه پایه Ring Alarm Pro، قیمت ٢۴٩.٩٩ دلاری دارد. اما نسخه‌های گران‌تری نیز در راه هستند. پیش فروش این دستگاه تا ١٢ آبان ادامه خواهد داشت.

آمازون Blink Video Doorbell

پس از آن که گوگل از دستگاه امنیت هوشمند خانه خود با نام Best Doorbell رونمایی کرد، آمازون نیز با Blink Video Doorbell خود وارد بازی شده است. این دستگاه، در دو حالت بی سیم و سیمی کار می‌کند. از قابلیت‌های Blink Video Doorbell، می‌توان به قابلیت دید در شب، صدای دو طرفه و همراهی قابلیت‌های معمول الکسا اشاره کرد. آمازون می‌گوید که قیمت این محصول، تنها ۴٩.٩٩ دلار است. این در حالی است که گوگل این محصول را با قیمت ١۷٩.٩٩ دلار به مشتریان خود می‌فروشد!

دوربین با نورافکن Blink همراه با پنل خورشیدی

این دستگاه، در واقع یک کالبد از دوربین Blink Outdoor است. اما این بار، یک نورافکن در دو طرف آن تعبیه شده است که به آن دید بهتری در شب را ارائه می‌کند. شما می‌توانید بسته‌ای متشکل از پایه نورافکن و Blink Outdoor را به قیمت ١٣٩.٩٩ دلار خریداری کنید. اما اگر Blink Outdoor را خریداری کرده‌اید، می‌توانید با پرداخت ٣٩.٩٩ دلار، پایه این دستگاه را بخرید. همچنین یک پنل خورشیدی جداگانه برای تأمین انرژی این مجموعه در نظر گرفته شده است. هرچند که قیمت این پنل خورشیدی، برابر با ١٢٩.٩٩ دلار است.

ربات Astro

مراسم سخت افزاری آمازون: ربات Astro

ربات Arstro، یکی از شگفتی‌های مراسم سخت افزاری آمازون بود. این ربات، در برخی از شایعات حضور داشت. این ربات، در واقع یک نمایشگر Echo Show است که با بدنی رباتیک ترکیب شده است. شما می‌توانید Astro را صدا کنید تا به اتاق شما بیاید و از او سؤال کنید. همچنین این ربات می‌تواند هنگامی که دور از خانه هستید، برای حفظ امنیت در خانه بگردد. از دوربین Astro می‌توان برای کارهای زیادی استفاده کرد. به عنوان مثال، شما قادر خواهید بود تا به وسیله او، چک کنید که اجاق گاز خاموش است یا خیر.

دیگر کاربرد Astro، برای برقراری تماس ویدئویی است. این ربات، در حین تماس ویدئویی شما را دنبال خواهد کرد و سعی می‌کند بدون توجه به این که شما کجا هستید، در قاب ویدئو قرار داشته باشید. همچنین Astro می‌تواند در خانه نزدیکان شما زندگی کند. به طور مثال، می‌توانید این ربات را برای یکی از افراد سالمند تهیه کرده و به وسیله Astro، برای بررسی وضعیت آن‌ها استفاده کنید. سرویس اشتراک Alexa Together، مورد خوبی برای استفاده از Astro در این موقعیت است. قیمت این ربات، ٩٩٩.٩٩ دلار آمریکا است. اما باید بگوییم که فعلاً منتظر عرضه آن نباشید. چرا که آمازون می‌گوید عرضه آن، از سال آینده آغاز می‌شود.

دیگر اتفاقات رویداد تازه آمازون

آمازون Ring Always Home Cam: ما پیش از این، دوربین کنترل خانگی آمازون را دیده بودیم. اما بالأخره آمازون قابلیت خرید این محصول را در اختیار مشتریان قرار داده است.

حفظ حریم خصوصی در دستگاه‌های جدید Echo: اکنون محصولاتی مانند Echo Show 10 یا دستگاه‌های اکوی جدیدتر، تنها می‌توانند دستورات صوتی را به صورت داخلی در سیستم خود پردازش کنند.

محتوای جدید در Amazon Kids Plus: آمازون قصد دارد تا محتوای جدید کودک محور را به سرویس خود اضافه کند. این محتواهای جدید، متشکل از انیمیشن‌های تازه‌ای هستند که اخیراً مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

ویژگی‌های Halo Fitness و Halo Nutrition: آمازون این دو ویژگی جدید را اخیراً به سرویس اشتراک Halo خود افزوده است. این ویژگی‌ها، هیچ هزینه‌ای برای مشتریان فعلی ندارد.

هی دیزنی: دیزنی و آمازون، یک شاخه جدید از الکسا را با نام Hey Disney طراحی کرده‌اند. البته این برای بزرگسالان نیست! بلکه کودکان می‌توانند با گفتن Hey Disney، از آن برای کسب اطلاعات، بازی کردن و انجام فعالیت‌های مختلف استفاده کنند. البته باید توجه داشته باشید که این سرویس، تا به حال تنها در دیزنی لند و مکان‌های مجهز به دستیار صوتی الکسا استفاده شده است. اگر بخواهید Hey Disney را در خانه خود داشته باشید، مجبور هستید تا مبلغ جداگانه‌ای را پرداخت کنید. اما این هزینه، اعلام نشده است. عرضه عمومی آن، از سال ٢٠٢٢ خواهد بود.

بسته‌های هشدار در دستگاه‌های زنگ‌های منتخب: اگر فردی یک بسته را در زاویه دید دوربین خانه شما قرار دهد، شما از این اتفاق به وسیله یک اعلان مطلع می‌شوید. همچنین شما می‌توانید از دوربین‌های آمازون خود در برخی از رویدادها، مانند وسایل نقلیه پارک شده در مسیر خود قرار دهید.

الکسا Together: این سرویس، برای ارتباط خانواده‌ها با افراد سالخورده در نظر گرفته شده است. این سرویس، به دستگاه‌های مجهز به Alexa افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند به طور یکپارچه متصل شوند. این می‌تواند برای چک کردن وضعیت سلامتی افراد نیز مناسب باشد. هزینه این سرویس، ١٩.٩٩ دلار در ماه است.

نظر شما در مورد مراسم سخت افزاری آمازون برای پاییز امسال چیست؟ شما کدام یک از این محصولات را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️