حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE با قیمت ١٣٩ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های داغ، هواوی

هواوی اکوسیستم متنوعی در بخش لوازم جانبی دارد. اسپیکرهای هوشمند نیز بخشی از استراتژی محصولات هواوی هستند. کمپانی چینی هواوی امروز اسپیکر هوشمند خود، یعنی Sound SE رونمایی کرده است. حال اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارد؟

مشخصات فنی و قیمت اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE

هواوی اسپیکرهای نوآورانه و جذابی را ارائه داده است. از جمله این اسپیکرهای هوشمند، می‌توان به Sound X 2021 اشاره کرد.

 

اسپیکر هواوی 2021 Sound X رسما معرفی شد: طراحی بهبودیافته با °360 LED

 

به گفته Gizmochina، هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، با مشکلاتی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند مواجه است. بنابراین، این غول فناوری مستقر در چین، تمرکز خود را به تولید دیگر محصولات فناوری معطوف کرده است. در همین راستا، چینی‌ها از اسپیکر هوشمند جدید خود در کشور چین پرده برداری کرده‌اند. اما این اسپیکر هوشمند از که مشخصاتی برخوردار است؟

اسپیکر هواوی Sound SE، در دو رنگ مشکی روشن و سفید طلایی روانه بازار می‌شود. اسپیکر جدید هواوی، از چهار بلندگوی شش واحدی بهره می‌برد. در این سیستم، سه بلندگوی کامل، یک ووفر و دو رادیاتور فعال موجود هستند. معماری آکوستیک Devialet Push-Push، ویژگی Devialet SAM، الگوریتم تنظیم صدای Devialet و موارد مشابه، از دیگر قابلیت‌هایی هستند که این اسپیکر با خود به همراه دارد.

 

در بخش اتصالات، هواوی Sound SE از بلوتوث نسخه ۴.٢ و وای فای پشتیبانی می‌کند. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه AUX در این اسپیکر تعبیه شده‌اند. اما خبری از خروجی استریو نیست. ویژگی پخش DLNA/QPlay، از دیگر مشخصه‌های Sound SE است.

نکته جالب توجه، استفاده از HarmonyOS 2.0 در این اسپیکر هوشمند است. شما می‌توانید به وسیله دستیارهای صوتی مختلف موجود در این اسپیکر هوشمند، موزیک را کنترل کنید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. هواوی در اسپیکر هوشمند جدید خود، قابلیت اتصال سریع را فراهم آورده است. شما قادر به اتصال دستگاه‌های مختلف خود به Sound SE خواهید بود. در صورتی که این اسپیکر هوشمند نزدیک دستگاه‌های اتصال یافته شود، به طور خودکار آن‌ها را به خود متصل می‌کند. این کار، نیازی به نصب برنامه اضافی ندارد.

قیمت اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE، دارای قیمت ٨٩٩ یوانی (معادل ١٣٩ دلار آمریکا) است. اما با تخفیف ١٠٠ یوانی، هواوی قیمت فروش اولیه آن را به ٧٩٩ یوان (معادل ١٢۴ دلار آمریکا) رسانده است.

نظر شما در مورد Sound SE چیست؟ آیا این محصول توجه شما را جلب کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️