حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی ردمی K40 Gaming مشخص شد: در حد Mi 11

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، ردمی

ردمی تا به حال تنها یک گوشی گیمینگ را روانه بازار کرده است. این گوشی، از سری Redmi K40 است. گوشی گیمینگ ردمی، به تازگی مورد بررسی DxOMARK قرار گرفته است. اما امتیاز DxO عملکرد صوتی ردمی K40 Gaming دقیقاً از چه چیزی حکایت دارد؟

ردمی K40 گیمینگ: اولین گوشی گیمینگ ردمی

ردمی چند ماه پیش از گوشی جدیدی با نام Redmi K40 Gaming رونمایی کرد. تراشه Dimensity 1200 و شارژر ۶٧ واتی، از مشخصات بارز این گوشی هستند.

 

گوشی گیمینگ ردمی K40 با Dimensity 1200 و قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شد: Redmi K40 Game Enhanced Edition

 

مجموعه DxOMARK، بخش‌های مختلفی را برای تست یک گوشی تدارک دیده است. اما این گوشی خاص‌تر از ردمی، برای اولین بار در بخش عملکرد صوتی DxOMARK مورد بررسی قرار گرفته است. در همین راستا، موضوع بحث ما در مورد امتیاز DxO عملکرد صوتی ردمی K40 Gaming است. اما پیش از رسیدن به این امتیاز، مرور مشخصات مرتبط آن نیز خالی از لطف نیست:

– اسپیکر استریو: یک اسپیکر در بالا و دیگری در گوشه پایینی دستگاه

– مجهز به سه میکروفون

– کالیبراسیون صدا توسط JBL

بر اساس اظهارات DxOMARK، برای نمره دهی به عملکرد صوتی این دستگاه، حدود ٢٠ ساعت تست انجام گرفته است.

امتیاز DxO عملکرد صوتی ردمی K40 Gaming

امتیاز DxO عملکرد صوتی ردمی K40 Gaming

ما پیش از این، خیلی شاهد به کارگیری سیستم صوتی پرچمدار و متفاوت در گوشی‌های گیمینگ نبوده‌ایم. اما این اتفاق، در گوشی ROG Phone 5 و BlackShark 4 Pro برای اولین بار رخ داده بود. ردمی K40 Gaming، یک دستگاه پرچمدار گیمینگ نیست. اما عملکرد آن، تحسین برانگیز است. مجموعه DxOMARK طی بررسی‌های خود، نمره نهایی ۶٨ را Redmi K40 Gaming اعطا کرده است.

در بخش‌های پخش صدا و ضبط صدا، این گوشی گیمینگ موفق به کسب نمرات ٧١ و ۵٩ شده است. این امتیازات، برای یک گوشی گیمینگ اقتصادی کاملاً قابل قبول و مناسب هستند. به طوری که این گوشی توانسته است نسبت به رده خود، رتبه دوم را از آن خود کند. در رده بندی کلی تست عملکرد صوتی DxOMARK، ردمی K40 Gaming جایگاه بیست و پنجم را به خود اختصاص داده است. این امتیاز، از گوشی‌هایی مانند Galaxy Note 10 Plus و Poco X3 NFC بیشتر است. همچنین امتیاز DxO عملکرد صوتی ردمی K40 Gaming در حد شیائومی Mi 11 است. اما عملکرد صوتی این گوشی، همچنان ضعیف‌تر از iPhone SE 2020 است.

نقاط ضعف و نقاط قوت سیستم صوتی گوشی گیمینگ ردمی

این گوشی، نسبت به این که یک گوشی گیمینگ و نسبتاً اقتصادی است، توانست عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد. در بخش پخش صدا، نقاط قوتی مانند گستردگی صدای بالا و تعادل تن صدا ذکر شده‌اند. در مقابل، این گوشی در بخش مذکور از مشکلاتی مانند حداقل میزان صدای بسیار کم و مشکلاتی در میزان صدای پایه است. به همین ترتیب، نقاط قوت این گوشی در بخش ضبط صدا مواردی همچون بلندی صدای بالا و نسبت سیگنال به نویز خوب را دارا می‌باشد. نقاط ضعف این بخش نیز به صدای پس زمینه کمی خشن و زمینه باریک صدای استریو است.

نظر شما در مورد این امتیاز چیست؟ آیا فکر می‌کنید ردمی K40 Gaming عملکرد صوتی در این تراز داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

می۱۱پرو چی شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️