حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ Galaxy Flex Note را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

سامسونگ به تازگی گلکسی Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را که جدیدترین گوشی های تاشوی این شرکت بودند، معرفی کرده است. با ورود گوشی های جدید تاشو، به نظر می رسد که این شرکت از سری تلفن های هوشمند رده بالای گلکسی نوت خود دور شده است. با این حال یک علامت تجاری و ثبت اختراع جدید نشان می دهد که سری Note از نظر طراحی به روز رسانی عمده ای را تجربه خواهد کرد. بیاید حق اختراع سامسونگ Galaxy Flex Note را با هم ببینیم. گلکسی فلکس نوت گوشی پیچیده ای خواهد بود، البته اگر به مرحله تولید انبوه برسد.

حق اختراع سامسونگ Galaxy Flex Note

بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ دیسپلی نام “Flex Note” و همچنین ثبت اختراع طراحی آن را در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) ثبت کرده است. این حق اختراع، یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را توصیف می کند که می تواند به سمت بیرون تا شود و دور دستگاه بپیچد. در حالت بسته، دستگاه از جلو شبیه یک تلفن هوشمند معمولی است و صفحه نمایش بزرگ آن از سمت راست تا می شود و به پشت می پیچد. با نگاهی به فرم حالت بسته و از نمای پشت، صفحه نمایش نیمی از پنل عقب را می پوشاند.

سامسونگ Galaxy Flex Note

سامسونگ Galaxy Flex Note

کاربران می توانند این صفحه نمایش را باز کنند، که باعث می شود اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند بزرگتر شود. این باعث می شود که از جلو شبیه یک تبلت باشد. یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد در مورد طراحی آن، استفاده از قفل برای قلم S Pen است. به عبارت دیگر، دستگاه با پشتیبانی از S Pen و یک محفظه مغناطیسی ویژه ارایه می شود. نکته قابل توجه این است که دستگاه از نظر ضخامت در حالت بسته هیچ برجستگی برای لولا ندارد.

سامسونگ Galaxy Flex Note

سامسونگ Galaxy Flex Note

در حالت باز شاهد ۲ فرورفتگی هستیم. این فرورفتگی ها در ضخامت به این منظور وجود دارد که محفظه مغناطیسی S Pen را ارایه کند. بنابراین هنگامی که صفحه نمایش تا می شود، قلم S Pen می تواند به طور ایمن در آن قرار گیرد و در صورت نیاز به شکل یک کپسول (دربرگیرنده قلم) برداشته شود.

دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر

موضوع جالب دیگر این است که ماژول دوربین عقب در این ثبت اختراع ذکر نشده است، اما این نمایشگر شامل دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر است که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، که باعث می شود بتواند در حالت باز شده دستگاه به عنوان دوربین سلفی عمل کند و در حالت بسته به عنوان دوربین اصلی ظاهر شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا نه.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی می تواند نور روز را ببیند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

این منو یاد گوشی تاشوی هواوی میندازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)