حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Forza Horizon 5 با حالت بازی Eliminator Battle Royale معرفی می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، بازی، مایکروسافت

بازی‌های ویدئویی توانستند ذهن افراد مختلف را در حین قرنطینه از دغدغه‌ها و مشغله‌های روزمره تا حدودی دور نگه دارند. مایکروسافت، با عنوان Forza Horizon 5 به زودی باز خواهد گشت. اما بازی Forza Horizon 5، قرار است دارای حالت‌های Multi Player جذابی باشد.

بازی Forza Horizon 5 با حالت‌های Multi Player انتشار می‌یابد

عنوان Forza Horizon برای مایکروسافت و کمپانی‌های تولید کننده لوازم جانبی، از اهمیت زیادی برخوردار است. ما پیش از این شاهد ارائه یک مانیتور مخصوص Xbox نیز بودیم.

 

اولین مانیتور مخصوص Xbox معرفی شد: فیلیپس Momentum 559M1RYV

 

به نقل از Wccftech، استودیوی Playground Games به تازگی جزئیاتی جذاب و جدید را از Forza Horizon 5 به اشتراک گذاشته است. این بار، قابلیت پخش زنده از بازی شما با تمرکز در بخش Multi Player موجود است. بخش Team Adventure هم با Horizon Open جایگزین شده است. این بخش، دارای گزینه‌‌های مختلفی از جمله Open Drifting و Open Racing در کنار مود پر طرفدار بتل رویال حذفی است.

استودیوی بازی سازی Playground Games نیز تورهای جدیدی را به این بازی افزوده است. در حینی که شما می‌توانید در مسابقات Co-op شش نفره شرکت کنید، توانایی تعامل آرام و لذت بخشی را با دنیای بازی خواهید داشت. مینی گیم‌های زیاد و جدیدی نیز به این نسل اضافه شده‌اند. بیش از ۴٠٠ خودروی مختلف در این بازی گنجانده شده‌اند که طیف قابل توجهی از تنوع گزینه‌های رانندگی را به بازیکنان می‌دهد! در ادامه، لیستی از جزئیات جدید این بازی قابل دسترسی هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

ماجراجویی در افق شما: در سفرهای نفس گیر در سراسر مناطق پر جنب و جوش جهان باز و در حال توسعه مکزیک شرکت کنید و از رانندگی بی حد و مرز صدها ماشین بزرگ و مطرح لذت ببرید!

جهان باز متنوع: شما می‌توانید در این بازی یک جهان باز پر از تضاد و زیبایی را کشف کنید. بیابان‌های زنده، جنگل‌ها سرسبز، شهرهای تاریخی، خرابه‌های پنهان، سواحل بکر، دره‌های گسترده و آتشفشان سر به فلک کشیده در زیر برف؛ همگی در یک بازی برای تجربه یک جهان باز کم نظیر!

جهان باز ماجراجویانه: خود را غرق مسابقات و کمپین‌های عمیق با صدها چالش مختلف کنید! با شرکت در این کمپین‌ها، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهید کرد. در نهایت، می‌توانید با کاراکترهای جدیدی ملاقات داشته باشید و پاداش‌های سری مأموریت‌های Horizon Story را به دست آورید.

جهان باز در حال تحول: شما می‌توانید در حین بازی کردن Forza Horizon 5، رویدادهای آب و هوایی مختلف اعم از طوفان‌های گرد و غبار شدید و طوفان‌های گرمسیری سهمگین را تجربه کنید. چرا که فصل‌های مختلف جهان باز مکزیک، جلوه‌ای خاص را به بازی می‌بخشند.

جهانی باز و اجتماعی: با بازیکنان دیگر یک تیم را تشکیل دهید و وارد بازی‌های Horizon Arcade شوید! شما می‌توانید در چالش‌های سرگرم کننده و مفرحی شرکت کنید. همچنین در این چالش‌ها خبری از منوهای لودینگ نیست. زیرا به سرعت می‌توانید به همراه دوستان خود به رقابت بپردازید.

جهانی باز برای شما: با بهره گیری از ابزار شخصی سازی گیم پلی جدید EventLab، مسابقات سفارشی، چالش‌ها، بدلکاری‌ها و حالت‌های بازی جدیدی را اعمال کنید. شما در این نسخه از عنوان Forza Horizon، قابلیت‌های شخصی سازی خودروی بیشتری را در اختیار خواهید داشت. همچنین می‌توانید به سادگی خلاقیت خود را به اشتراک بگذارید.

بنا بر تأیید رسمی استودیوی مایکروسافت، این عنوان در تاریخ ٩ نوامبر ٢٠٢١ (١٨ آبان ١۴٠٠) از راه می‌رسد. این بازی، برای پلتفرم‌های PC، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد این توصیفات از Forza Horizon 5 چیست؟ آیا منتظر انتشار آن هستید؟ به نظر شما حالت بتل رویال تا چه حد جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

بهترین ریسینگه توی این ده سال اخیر برای سری فورتزا بوده
تا الان اگر بازی نهایی که دو ماه دیگه میاد نسبت به گیمپلی های منتشر شده دانگرید نداشته باشه عملا بهترین گرافیک نسل ۹ بین همه بازی هایی که تا الان معرفی شده رو داره

AŁɪ

از گرم توریزمو ۷ غافل نشو !

AŁɪ

ن*

Faez

گیمرای حرفه ای که به ریسینگ علاقه دارن
فورزا رو بیشتر میپسندن
این متصل بودن به اینترنت حتی طرفدارای سونی رو هم دیوونه میکنه
هر کاری هم کنه باز میشه سیستم تقلبو دور زد

AŁɪ

بازی به شدت پر گرافیکی هست ، سیستم های قدرتمند رو میطلبه ، در کل فورزای جدید رو به نید فور اسپید جدید ترجیح میدم ، اما ، قدیم قضیه اش فرق میکرد 🔥

Faez

حاجی میدونی گرافیک نید فور اسپید کجاست برا فورزا کجاست حتی نسل قبلشم گرافیکش عالی بود ولی نید فور اسپید 😒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️