حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل خاموش شدن مکرر گوشی های Galaxy A و Galaxy M سامسونگ به صورت عمومی گزارش شد + ایران

نوشته

2 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، مشکلات

دو هفته گذشته بود که یکی از دوستان من درباره خاموش شدن و بوت لوپ Galaxy A50 در ایران خود خبر داد. من فکر نمی کردم این یک موضوع همه گیر باشد. با این وجود مشکل خاموش شدن مکرر گوشی های Galaxy A و Galaxy M سامسونگ به صورت عمومی گزارش شده است.

مشکل خاموش شدن مکرر گوشی های Galaxy A

به نقل از SamMobile، گوشی های میان رده سری گلکسی A و گلکسی M سامسونگ تحت تأثیر یک نقص ناشناخته قرار گرفته اند که باعث هنگ کردن آن شده و ریست مکرر را باعث می شود.

در حال حاضر گوشی های زیر شامل این مشکل هستند و مدل های بسیار پرفروشی هم هستند.

  1. ۱- Galaxy M30s 
  2. ۲- Galaxy M31
  3. ۳- Galaxy M31s 
  4. ۴- Galaxy A50 
  5. ۵- Galaxy A50s 
  6. ۶- Galaxy A51 

این مشکل گاهی اوقات دستگاه ها را در شرایط بوت لوپ می دهد. این موضوع تقریبا ۲ ماه است که ادامه دارد. در حال حاضر، به نظر می رسد که فقط مدل های هندی تحت تأثیر قرار گرفته اند.

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

سامسونگ هنوز در مورد این مشکل اظهار نظر نکرده است. مراکز خدمات سامسونگ به برخی از صاحبان گوشی ها که مشکل دارند پیشنهاد داده تا مادربرد گوشی خود را جایگزین کنند، چیزی که بیش از ۱۰۰ دلار (در ایران هم عددهای حدود ۲.۴ میلیون تومان برای Galaxy A50 عنوان می شود) هزینه دارد. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه ها از تراشه های Exynos سامسونگ استفاده می کنند.

این بدان معنا نیست که این مشکل نشان دهنده مشکل پردازنده های سامسونگ است. همچنین می تواند یک مشکل نرم افزاری (البته تست های ترنجی نشان می دهد که نمی تواند نرم افزاری باشد) باشد. در حال حاضر به نظر می رسد هیچ چیزی کار نمی شود کرد، از جمله ریست فکتوری، بنابراین امیدوارم سامسونگ به زودی به آن رسیدگی کند.

تمرکز مجدد سامسونگ بر روی گوشی های میان رده به آن کمک کرده است که فروش خود را در بازارهای متفاوت حفظ کند. مشکلی مانند این آخرین چیزی است که شرکت می خواهد، به ویژه در دومین بازار بزرگ تلفن های هوشمند جهان این مشکل برای آن رخ داده است.

شما مشکل خاموش شدن مکرر گوشی های Galaxy A و Galaxy M را داشته اید؟ یا دوستان‌تان؟ لطفا حتما در ترنجی به ما اطلاع بدهید تا بتوانیم پیگیری کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

ما تو خانواده a22 5g و a21s و m11 داریم هیچکدوم مشکلی ندارند …

xiaomi mi mix4

کیفیت برتر را فقط در پردازنده های فوق سریع و بدون گرمای اگزینوس سامسونگ مشاهده کنید .

عه! از خیلی وقته نبودی دلتنگت شده بودیم
راستی تونستی Mi Mix4 بگیری؟ چون گفته بودی مشتاقی خودتو به هر راهی بزنی تا بتونی بگیریش😍😂

BeFair

خوشحال شدم اینو شنیدم

mahmoudbb

ما تو خانواده سه تا سامسونگ داریم یه A22 4G یه A32 و یه A2 core هیچکدوم خداروشکر مشکلی ندارن

BeFair

چقدر خوب رفیق
برات خوشحالم

amirhamzeh92

برای منم از 25خرداد همینجوری شد آ 50 و پدرم در اورد و اخرشم اون گوشی سابق نشد

BeFair

مرسی که اطلاع دادید

من یه A50 داشت دوستم همین مشکل براش پیش اومد تقریبا ۳ هفته پیش

بنده خدا به هر دری زد درست نشد، رفت CPU رو عوض کرد نشد – بهش گفتن فقط بورد را باید عوض کنی اونم حدود ۲.۵ میلیون آب می خوره برات
ارزش نداره خب ۲.۵ بدی اینو درستش کنی دیگه، باید بفروشی

کاش سامسونگ ایران یه ترتیبی اتخاذ کنه برای این مشکل

من خودم دارم این کامنت رو با A51 مینویسم الانم که یک سال دستمه و بدون هیچ لگ و باگی دارم ازش استفاده میکنم بقیه خانواده هم سامسونگ سری A50 و A30s دارن که از قضا A30s تولید هنده و هیچ مشکلی براش پیش نیومده
واقعا چرا….؟🤷🏻‍♂️😤

Mohammad38

من گلکسی A50 اندروید 11 دارم و آخرین آپدیت ها رو هم هر ماه که میاد انجام میدم. هر از چند روز هم یکبار گوشیم رو ریستارت میکنم. حدود 84 درصد حافظه داخلی هم پر هست.

همچین مشکلی واسم پیش نیومده. فقط هر یکی دو ماه شاید لانچر سامسونگ هنگ کنه و بعد خودشم درست میشه. بنظرم ریستارت هفتگی رو جدی بگیرید.

Mohammad38

این رو هم اضافه کنم گوشی من ساخت ویتنام هست

Taktaz

این مشکل معمولا تو گوشیهایی که از پردازنده اگزینوس استفاده میکنن شایع هست و تنها راه حل تعویض برد هست! من از مدل a50 تا a51 چندین بار به این مشکل برخوردم البته من کارم خرید و فروش گوشی هست و به همین خاطر گوشیهای زیادی میاد دستم بنابراین حرفی که میزنم از روی تجربه هست ولی ممکنه استثنا هم وجود داشته باشه ولی به نظرم دیر یا زود این اتفاق میفته…

alimohammadrahbar@yahoo.com

من یک گوشی a50 دارم که امروز این مشکل براش پیش اومده بردم برای سرویس میگه باید بررسی بشه و احتمالات زیادی رو مطرح کرد از جمله پر بودن حافظه و ایراد هارد گوشی و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)