حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iPhone 13 از eSIM دوگانه پشتیبانی می کند!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

برخی ویژگی ها در مراسم معرفی عنوان نمی شود تا بعدا همچنان موج اخبار روی دستگاه باقی بماند. با معرفی خانواده iPhone 13 و iPhone 13 Pro حالا نوبت به برخی موارد است که در مراسم ۲۳ شهریور اپل چیزی درباره آن نشنیدیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اپل iPhone 13 از eSIM دوگانه پشتیبانی می کند، هر چند که فعلا اپراتورهای کشور ما از eSIM پشنیبانی نمی کنند.

قابلیت eSIM دوگانه اپل iPhone 13

البته که آیفون ۱۳ هم به مانند آیفون ۱۲ در چین و برخی بازارها حتما مدل ۲ سیم کارت فیزیکی خواهد داشت اما برخی مدل های آن در امریکا این ویژگی را ندارد. با این حال اما کاربران امریکایی یا دیگر بازارهای بدون ۲ سیم کارت فیزیکی اما با پشتیبانی از eSIM می توانند بگویند که آیفون 13 و آیفون 13 پرو دو تلفن هوشمند دو سیم کارته هستند چرا که می توانید چندین شماره تلفن eSIM را همزمان فعال کنند.

هر آنچه که باید درباره سیم کارت‌های ای‌سیم (eSIM) بدانید!

 

 

آیفون با iPhone XS دو سیم کارته شد و پشتیبانی از eSIM مدتها بود که وجود داشت. اما امسال، اپل با eSIM پتانسیل را افزایش می دهد. به جای داشتن پیکربندی فیزیکی nano-SIM + eSIM برای پشتیبانی از دو سیم کارت در بازارهایی که ۲ سیم کارت فیزیکی ندارند، می توانید همزمان از دو شماره تلفن eSIM استفاده کنید. به طور خلاص ، می توانید از طریق eSIM با iPhone برای حالت دو سیم کارته اقدام کنید. فقط باید اپراتوری که از ویژگی eSIM پشتیبانی کند در کشور شما وجود داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که شرکت مخابراتی شما باید از eSIM برای پشتیبانی از iPhone 13 یا iPhone 13 Pro پشتیبانی کند. اگر پشتیبانی وجود ندارد، این ویژگی اساساً بی فایده است.

eSIM دوگانه آیفون ۱۳

eSIM دوگانه آیفون ۱۳

آیا می توان با ۲ عدد eSIM و سیم کارت فیزیکی از ۳ یا حتی ۴ سیم کارت روی آیفون ۱۳ استفاده کرد؟!

تخیل شما را تحسین می کنم اما پاسخ کوتاه، “خیر” است. در آن واحد فقط ۲ سیم کارت روی آیفون ۱۳ پشتیبانی می شود و نمی توانید از ۲ عدد eSIM به همراه سیم کارت فیزیکی استفاده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)