حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چاپگر لیزری هوشمند چندکاره هواوی PixLab X1 با سیستم عامل HarmonyOS رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

امروز ۲۲ شهریور است و مراسم هواوی با عنوان دفتر هوشمند برگزار شد. پس از اینکه با رایانه رومیزی هواوی MateStation S و اولین All-in-One هواوی با نام MateStation X آشنا شدیم، حالا نوبت به چاپگر لیزری هوشمند چندکاره هواوی PixLab X1 با سیستم عامل HarmonyOS است. چاپگر هوشمند Huawei که قرار است ویژگی های به روزی را ارایه کند.

هواوی PixLab X1

اگر هواوی سهم خود را از بازار موبایل از داده است، باید با محصولات دیگری بتواند همچنان درآمد و سود خود را حفظ کند. معرفی محصولات جدید در دسته بندی های مختلف یکی از راهکارهای این اتفاق است.

چاپگر لیزری هوشمند چندکاره هواوی PixLab X1

چاپگر لیزری هوشمند چندکاره هواوی PixLab X1

این چاپگر هوشمند هواوی با طراحی مدرن ارایه می شود اما ضروری است که مطابق با چاپگرهای دیگر دارای تونر، یک لوازم جانبی اداری با ابعاد جمع و جور اما کارایی بالا باشد.

در بخش چاپگر باید گفن که هواوی پیکس‌لب ایکس ۱ با تونر دارای قابلیت چاپ ۱۵۰۰ صفحه و کارتریج دارای چرخه عمر ۱۵ هزار صفحه همراه است. علاوه بر این، قادر است نه تنها سرعت چاپ آن حدود ۲۸ صفحه در دقیقه است، بلکه قادر است پرینت کردن ۲۰ هزار صفحه بدون مشکل است. حداکثر تراکم چاپ در اینچ برابر 1.200DPI است.

چاپگر هوشمند Huawei با سیستم عامل HarmonyOS 

علاوه بر این قابلیت های فنی، ما همچنین دارای ویژگی های مختلف هوشمند مانند مجهز بودن به سیستم عامل HarmonyOS هستیم. از دیگر ویژگی های این چاپگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ۱- پرینت گرفتن به سادگی و با قرار دادن تلفن هوشمند در ناحیه اتصال لمسی روی چاپگر (با NFC)
  2. ۲- قابلیت چاپ دورو خودکار
  3. ۳- تصحیح اسناد اسکن شده (به لطف HiAi)
  4. ۴- منوی لمسی
  5. ۵- کپی کردن
  6. ۶- اسکن و اسکن رنگی

قیمت چاپگر هواوی

چاپگر لیزری چند منظوره Huawei PixLab X1 در حال حاضر تنها در چین موجود است و قیمت آن تقریباً 250 یورو (1.899 یوان) خواهد بود. خبری از عرضه جهانی این دستگاه نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)